فراخوان ارسال آثار به جشنواره «تلاوت‌های تقلیدی» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4191177
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

فراخوان ارسال آثار به جشنواره «تلاوت‌های تقلیدی» در چهارمحال‌وبختیاری

اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در اطلاعیه‌ای از فراخوان آثار برای اولین جشنواره «تلاوت‌های تقلیدی» ویژه نوجوانان و جوانان پسر در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

قاری نوجوان دانیال کبیری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در اطلاعیه‌ای از فراخوان آثار برای «اولین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی» ویژه نوجوانان و جوانان پسر در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

بر این اساس، این جشنواره فقط ویژه تلاوت‌های تقلیدی است و در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۷ و ۱۷ تا ۲۲ سال ویژه پسران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تلاوت تقلیدی خود شامل ۲ یا ۳ فراز (نفس) به تقلید از سبک‌های مشهور مصری را به‌ مدت حداکثر یک دقیقه و ۳۰ ثانیه ضبط و در قالب فایل صوتی ارسال کنند.

در این اطلاعیه تأکید شده است که به تلاوت‌های تصویری یا با زمانی بیش از یک دقیقه و ۳۰ ثانیه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره تلاوت‌های تقلیدی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://mosabeghatoghaf.ir/telavat.aspx پس از ثبت مشخصات، تلاوت خود را بارگذاری کنند؛ حداکثر مهلت ارسال آثار ۲۰ دی‌ماه اعلام شده است.

معرفی قاریان برای تلاوت در محافل داخل و خارج کشور، ضبط و تدوین یک دوره تلاوت کل قرآن کریم، اختصاص جوایز از ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان برای شش نفر در هر رده سنی و اهدای جوایز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومانی برای راه‌یافتگان به مرحله حضوری از امتیازات شرکت در جشنواره تلاوت‌های تقلیدی اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha