سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر نشان‌دهنده تمدن وحشی غرب است
کد خبر: 4189319
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶

سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر نشان‌دهنده تمدن وحشی غرب است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به قطعنامه‌ای که 17 سال قبل برای جلوگیری از پیشروی‌های حزب‌الله لبنان در سازمان ملل تصویب شده بود، گفت: سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل جنایات آمریکا و اسراییل و حمایت رسانه‌هایشان از آدم‌کشی‌ها نشانه نشان‌دهنده تمدن وحشی غرب است.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، اول دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه رشت این هفته در مصلی امام خمینی(ره) با تأکید بر لزوم حفظ اسرار زندگی برادر و خواهر مؤمن اظهار کرد: بعضی مواقع برملا شدن راز زندگی انسان با ویرانگری در زندگی او همراه خواهد بود.

امام جمعه رشت افزود: امام صادق(ع) فرمودند «افشا و برملا کردن راز موجب سقوط خواهد شد»‌ بنابراین رازداری یک امر ضروری است؛ امیرالمومنین علی(ع) نیز پیروزی و موفقیت انسان را معلول دوراندیشی دانستند و فرمودند «انسان برای موفقیت در زندگی باید دوراندیش باشد و در به‌کارگیری اندیشه صحیح کوشا باشد البته اندیشه صحیح در رازداری است».

آیت‌الله فلاحتی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت پیامبر اولوالعزم الهی، حضرت عیسی مسیح(ع) گفت: امام خمینی(ره) خطاب به علمای مسیحی فرموده بودند «روحانیت مسیح موظف است براساس تعلیمات مسیح و خدای بزرگ، با قدرت‌هایی که برخلاف مسیر انبیای الهی و مسیح رفتار می‌کنند، مبارزه معنوی داشته باشند».

وی با بیان اینکه حضرت عیسی مسیح(ع) مروج معنویت در میان انسان‌ها و یک مجاهد فی‌ سبیل‌الله بر علیه انحرافات بودند، گفت: قرآن کریم درباره مبارزه با ظلم می‌فرماید «در هر امتی پیامبری برانگیختیم که مردم را به سمت خدا دعوت کرده و با طاغوت مبارزه کند».

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه خداوند در قرآن به صراحت بیان کرده که حضرت عیسی‌ مسیح(ع) زنده است و با امام زمان(عج) خواهد آمد، تصریح کرد: پیروان مسیح امروز شاهد جنایات بایدن و نتانیاهو خبیث و ترامپ که آدم‌کشی حرفه آنان است هستند اما‌ چرا عده‌ای فریادشان بلند نمی‌شود؟ چرا مقابل اعلام انزجار و اعتراض مردم نسبت به آدم‌کشی‌های سردمداران آمریکا سکوت می‌شود و صدایی از ارباب کلیسا بلند نمی‌شود؟

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به قطعنامه‌ای که 17 سال قبل برای جلوگیری از پیشروی‌های حزب‌الله لبنان در سازمان ملل تصویب شده بود، بیان کرد: در این ایام که نیروهای جبهه‌ مقاومت تصمیم گرفته‌اند ریشه اسرائیل غاصب را بخشکانند و حزب‌الله هم در حال تسلط بر برخی مناطق نظامی که تحت اشغال صهیونیست‌ها بوده، می‌باشد مدعیان دروغین حقوق بشر دوباره آن قطعنامه را مطرح کردند اما در مقابل اقدام صهیونیست‌ها که بیش از 20 هزار زن و کودک را در غزه کشتند و در طول این سال‌ها هزاران انسان را آواره و خانه‌هایشان را تخریب کرده‌اند صدایی از سازمان ملل بلند نمی‌شود‌ که نشان‌دهنده تمدن وحشی غرب است. سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در مقابل جنایات آمریکا و اسرائیل و حمایت رسانه‌هایشان از آدم‌کشی‌ها نشانه گرگ‌صفتی آنان است.

وی گفت: هفته ایمنی در برابر زلزله را نیز در پیش داریم و از مسئولان و همه نهادهای ذی‌ربط انتظار داریم که در ساخت و سازها، دقت لازم را به‌کار گیرند و نظارت شدید در همه سامانه‌ها و پروژه‌ها پیگیری شود‌.

انتهای پیام
captcha