اعزام نخستین گروه حجاج خراسانی از ۲۹ آذر
کد خبر: 4187458
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

اعزام نخستین گروه حجاج خراسانی از ۲۹ آذر

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی گفت: نخستین پرواز برای اعزام حجاج به عمره مفرده ۲۹ آذر و ثبت‌نام از متقاضیان از روز چهارشنبه، ۲۲ آذرماه انجام می‌شود.

حجبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، عباس خداشناس، مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی در جمع خبرنگاران در خصوص اعزام حجاج به عمره مفرده اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسه برنامه‌ریزی عمره مفرده در محل سازمان حج و زیارت، مقرر شد برای ثبت‌نام از زائران عمره مفرده استان، جلسه آموزشی توجیهی ویژه مدیران دفاتر زیارتی و مدیران عامل شرکت‌های زیارتی برگزار شود.

وی گفت: ثبت‌نام از متقاضیان برای کاروان‌های عمره استان از روز چهارشنبه ۲۲ آذر، در محل دفاتر زیارتی و از طریق سایت انجام و اطلاعیه تکمیلی متعاقباً در سایت و کانال‌های سازمان حج و زیارت استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی افزود: در مرحله اول برای ثبت‌نام در کاروان‌های اعلام شده فقط اسناد دارای اولویت تا ۱۵۰ ثبت‌نام خواهند کرد و هیچ‌گونه تبعیت و سهمیه‌ای خارج از سیستم برای این کاروان‌ها قابل ثبت‌نام نخواهد بود، لذا ضرورت دارد کارگزاران حج در خصوص اطلاع‌رسانی به متقاضیان، اقدامات لازم را داشته باشند، ضمن اینکه نکات تکمیلی نیز در جلسه توجیهی و آموزشی تشریح خواهد شد. 

وی در خصوص زمان اولین اعزام حجاج استان به سرزمین وحی گفت: اولین پرواز برای اعزام حجاج خراسان رضوی به عمره مفرده، ۲۹ آذر انجام می‌شود و در صورت عدم تکمیل ظرفیت‌های موجود به‌ ترتیب از سایر اولویت‌ها جهت ثبت‌نام فراخوان به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha