درخشش نخبگان قرآنی خراسان‌رضوی در مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 4187111
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹

درخشش نخبگان قرآنی خراسان‌رضوی در مسابقات کشوری قرآن

رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: نمایندگان خراسان‌رضوی در مرحله کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل حائز رتبه شدند.

جعفر حسینی، رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضویجعفر حسینی، رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، بیان کرد: چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۹ تا ۱۸ آذرماه در شهر بجنورد با حضور بیش از 300 متسابق از سراسر کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات تعداد 19 نماینده از خراسان رضوی حضور داشتند که در رشته‌های حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و دعاخوانی حائز رتبه شدند.

رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: محمد خاکپور رتبه اول در رشته حفظ کل و امید حسینی‌نژاد و حمید حق طلب به ترتیب رتبه چهارم و پنجم در رشته قرائت تحقیق را کسب کردند.

حسینی تصریح کرد: در بخش بانوان نیز سیده‌معصومه حسینی موفق به کسب رتبه سوم در رشته قرائت ترتیل  شد، همچنین در رشته دعاخوانی این دوره از مسابقات قرآن کریم، بنت‌الهدی شایق رتبه اول را کسب کرده است.

انتهای پیام
captcha