تعظیم شعائر الهی یک وظیفه همگانی است
کد خبر: 4186761
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره:

تعظیم شعائر الهی یک وظیفه همگانی است

سرهنگ پاسدار رضا اقلیمیان گفت: اهتمام برای تعظیم شعائر الهی یک وظیفه همگانی است، پس همه باید در این زمینه اهتمام بورزند.

سرهنگ پاسدار رضا اقلیمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره،به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار رضا اقلیمیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره، امروز، 18 آذرماه در یادواره شهدای دانش‌آموزی که همزمان با ایام فاطمیه در مجتمع 9 دی این شهرستان برگزار شد، گفت: تعظیم شعائر الهی و نهادینه‌سازی ارزش‌های اسلامی یک وظیفه همگانی است و همه باید تلاش کنند در این زمینه گامی هرچند کوتاه بردارند.

وی ضمن تأکید بر لزوم زنده نگه‌داشتن راه و یاد شهدا توسط جوانان انقلابی به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، روشنگری درباره تهدیدات فضای مجازی اشاره کرد و افزود: مجالس بزرگداشت شهدا باید به محفلی برای روشنگری، بصیرت‌دهی و آگاهی‌بخشی تبدیل شود.

اقلیمیان با بیان اینکه مجالس شهدا فرصتی برای تعظیم شعائر الله است، گفت: تکریم و تعظیم شهید در واقع تجلیل و تعظیم راه، هدف و احترام گذاشتن به آرمان والای شهید است، چراکه آنها برای خدا و در راه خدا و برای اعتلای کلمة الله از تمام هستی خود گذشتند و جان شیرین خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چایپاره در ادامه با اشاره به عملیات طوفان‌ الاقصی بیان کرد: رزمندگان حماس با تأسی از تفکر جهادی و روحیه بسیجی ملت بزرگ ایران اسلامی در میادین نبرد حاضر شدند و در راستای استقامت و مقاومت مقابل ظالم گام برداشتند.

وی با بیان اینکه این عملیات بی‌نظیر توسط رزمندگان اسلام انجام شد و درعمل ثابت شد لانه رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است، گفت: باید برای تقویت روحیه رزمندگان مقاومت کار فرهنگی و نرم‌افزاری انجام شود.

اقلیمیان نوجوانان دانش‌آموز را به هوشیاری و مواظبت از خود در برابر آسیب‌های فضای مجازی توصیه کرد و افزود: امروز دشمن در جنگ سخت نتیجه‌ای نگرفته و به جنگ شناختی روی آورده است و از طریق تحریف، دروغگویی، سیاه‌نمایی و وارونه نشان دادن واقعیت‌ها ادراک، فهم و تحلیل افراد را نشانه رفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ایشان الگویی تمام‌عیار برای همه به‌ویژه بانوان هستند پس باید در راستای شناخت هر چه بیشتر این بانوی بی‌همتای جهان اسلام گام برداریم.

انتهای پیام
captcha