دانشجویان برای کسب علم نافع تلاش کنند
کد خبر: 4186506
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

دانشجویان برای کسب علم نافع تلاش کنند

رئیس دانشگاه فرهنگیان میاندوآب گفت: دانشجویان ایران اسلامی باید برای کسب علم نافع به صورت جدی تلاش کنند.

حجت‌الاسلام محمود اصغری، رئیس دانشگاه فرهنگیان میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمود اصغری، امروز 16 آذر در مراسم روز دانشجو گفت: دانشجویان و جوانان انقلابی کشورمان باید برای به دست آوردن علم نافع به صورت جهادی تلاش کنند.
وی ۱۶ آذررا فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های دانشجویان در طول تاریخ مبارزات علیه رژیم ستم‌شاهی دانست و گفت: نسل جدید در صورت هوشیاری و برخورداری از بصیرت می‌توانند راه نسل انقلاب را ادامه دهند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان میاندوآب بر لزوم درس گرفتن از وصیت‌نامه و زندگی‌نامه شهدا و اهتمام برای عملیاتی کردن بندهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: دانشجویان باید سیره شهدا به‌ویژه شهدای دانشجو را مطالعه کرده سپس سعی کنند با تمام وجود راه آنها را ادامه دهند، چراکه تنها در این صورت نظام اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام اصغری به سابقه تاریخی مبارزات دانشجویان با رژیم پهلوی اشاره و تصریح کرد: دانشجویان امروز باید متوجه باشند آن عزیزان در راه اسلام و ولایت از جان خود گذشتند و به خون خود غلتیدند تا این انقلاب به پیروزی برسد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان میاندوآب با بیان اینکه امروز بر دانشجویان وظیفه است که با کسب علم نافع و قدرت دشمن‌شکن، راه شهدای دانشجو را ادامه دهند همچنین شهدای بزرگی همچون شهید سلیمانی را برای خود الگو قرار دهند، گفت: علمی سودده است که موجب سعادت ملت ایران شود و آنها را در هر دو دنیا سربلند و پیروز کند.

انتهای پیام
captcha