نشست صمیمی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با دانش‌آموزان در ارومیه برگزار شد
کد خبر: 4186494
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

نشست صمیمی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با دانش‌آموزان در ارومیه برگزار شد

نشست صمیمی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با دانش‌آموزان به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی در ارومیه برگزار شد.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای استانبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای استان، امروز 16 آذر در دیدار با دانش‌آموزان که با همت سازمان بسیج دانش‌آموزی در سالن جلسات شهید مهدی باکری در ستاد فرماندهی ترتیب یافت، گفت: نسل جدید درّهای گرانبها و سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در توسعه کشور و پیشرفت ایران همچنین تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: نخبگان باید شناسایی شده و مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند برای رشد فردی و اجتماعی گام‌های بلندی برداشته و به یک فرد تاثیرگذار تبدیل شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود اهتمام برای تعلیم و تربیت دانش‌آموران را از مهمترین مسائل کشور دانست و گفت: دانش‌آموزان درّهای گرانبهایی هستند که مسئولان باید برای پرورش آنها به صورت جدی اهتمام کنند تا آنها نیز در آینده برای توسعه کشور گام بردارند.

رجبی با بیان اینکه، خلاقیت و توانمندی جوانان انقلابی باعث شد در دفاع مقدس خوش بدرخشیم و در حوزه‌های مختلف علمی و دفاعی گام‌های بلندی برداریم، گفت: امروز هم نخبگانی در بین  دانش آموزان هستند که بایستی شناسایی شده و مورد حمایت قرار گیرند.

وی ضمن اشاره به اینکه بر کسی پوشیده نیست دشمنان نظام اسلامی درصدد هستند نخبگان ما را جذب و به کارگیری کنند، گفت: استکبار جهانی از این طریق درصدد است برای پیشرفت علمی و دفاعی ایران اسلامی سد ایجاد کند که باید مسئولان مربوطه از این سرمایه‌های ارزشمند حمایت کنند.

در این نشست صمیمی دانش‌آموزان بسیحی به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha