غزه نمود عینی و میدانی بیانیه گام دوم انقلاب است
کد خبر: 4186447
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

غزه نمود عینی و میدانی بیانیه گام دوم انقلاب است

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: نمود عینی و میدانی در بیانیه گام دوم انقلاب میدان غزه است و یکی از موارد و اساسی‌ترین روح حاکم در بیانیه گام دوم حالت تهاجم در جبهه مقاومت و بسیج است که در امت اسلامی این حالت تهاجم قابل مشاهده است.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ۱۶ آذر در محفل انس و الفت وابستگان سپاه تکاب اظهار کرد:  یاد ۴۵۳ شهید این شهرستان را گرامی می‌داریم و توجه لازم به توسعه این منطقه صورت نگرفته و همه مسئولان باید در کنار سپاه و بسیج به پیشرفت و توسعه این منطقه اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: این منطقه باید مورد توجه باشد تا از خسارت‌های زیاد احتمالی که منجر به مهاجرت جمعیت و کاهش ساکنان می‌شود جلوگیری به عمل آید.

سردار رجبی بیان کرد: مردم سرمایه‌های این منطقه هستند و هیچ شهرستانی در آذربایجان‌غربی شبیه تکاب نیست زیرا رزمندگان و سپاهیان این شهرستان در سه جبهه نبرد داشته و با مجاهدت‌های بسیار خود سربلند و سرافراز هستند و یاد شهید یاری را گرامی می‌داریم و این شهید که اهل تکاب بود در منطقه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ادامه داد: نمود عینی و میدانی در بیانیه گام دوم انقلاب میدان غزه است و یکی از موارد و اساسی‌ترین روح حاکم در بیانیه گام دوم حالت تهاجم در جبهه مقاومت و بسیج است که در امت اسلامی این حالت تهاجم قابل مشاهده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: قدرت بازدارندگی و قدرت تهاجمی روندی است که شهید سلیمانی به دنبال آن بود و هم اکنون شاهد باروری این اقدامات ارزنده توسط رزمندگان فلسطین هستیم و در جنگ فلسطین دیگر حرف تیرو کمان و چوب و سنگ نیست و با پهپاد و راکت و سلاح‌های سازمانی با دشمن مبارزه می‌کنند و نیروی با ایمان و حالت تهاجمی قدرت مبارزان جبهه اسلامی را تقویت می‌کند.

وی گفت: امت اسلامی بین یک جبهه گسترده حق و باطل ایستاده و مردم فلسطین امروز مورد تهاجم ایادی استکبار با حمایت امریکا و دیگران مورد نسل کشی و تجاوز آشکار با جنایت‌های فراوان قرار می‌گیرند که جوامع بشری و اسلامی وظیف دارند در مقابل این ظلم آشکار ایسادگی کنند.

انتهای پیام
captcha