معیشت مردم مرزنشین مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4185877
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

معیشت مردم مرزنشین مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه کرمانشاه گفت: مرز یک فرصت ویژه است اگر از این فرصت استفاده نشود می‌تواند تهدیدی بزرگ باشد و توجه به معیشت مردم مرزنشین کرمانشاه امرز ضروری است و باید با سیاست‌گذاری صحیح زمینه امرار معاش آنان از راه قانونی فراهم شود.

حجت‌الاسلام غفوری امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، امام جمعه کرمانشاه امروز در دیدار با فرمانده و معاونین مرزبانی استان کرمانشاه با آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون برای این مجموعه خدوم، اظهار کرد: مسئولیت و مأموریتی که برعهده شماست از مهم‌ترین رسالت‌هایی است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی برعهده مجموعه‌های نظامی و انتظامی قرار دارد.

وی افزود: مرز یک فرصت ویژه است اگر از این فرصت استفاده نشود می‌تواند تهدیدی بزرگ باشد و توجه به معیشت مردم مرزنشین کرمانشاه امرز ضروری است و باید با سیاست‌گذاری صحیح زمینه امرار معاش آنان از راه قانونی فراهم شود.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: عمده تهدید‌هایی که می‌تواند متوجه یک کشور شود از ناحیه مرزهاست و اگرچه نیرو‌های مرزبانی در پیش چشم جامعه مشغول خدمت‌رسانی نیستند، اما در جایی ایفای نقش می‌کنند که بیشترین تأثیر را در تأمین امنیت جامعه دارد.

حجت‌الاسلام غفوری به شرایط سخت کاری در مرز‌ها اشاره کرد و گفت: چیزی که انسان در شرایط سخت می‌تواند حفظ کند ارتباط خالصانه با خداوند است و نگاه به امنیت کشور به عنوان امری مقدس است.

وی افزود: امام سجاد(ع) دعای مخصوصی برای مرزداران انشا فرموده‌اند و این موضوع نشان از اهمیت مرز‌های مسلمین و کشور‌های اسلامی دارد.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: مردم مرزنشین همواره حافظ مرز‌ها بوده و هستند کما اینکه در دوران دفاع مقدس مرزنشینان ما همچون سدی محکم در برابر دشمن ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام غفوری در پایان با تأکید بر اهمیت ایجاد زیرساخت‌ها برای امنیت مرزنشینان، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت مناسب هم امنیت نیرو‌های نظامی را تأمین می‌کند و هم امنیت مردم را لذا اهمیت روستا‌های مرزی و مردم مرزنشین بسیار مهم است.

انتهای پیام
captcha