اجرای پویش «نذر خون رهروان فاطمی» در لرستان
کد خبر: 4185581
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

اجرای پویش «نذر خون رهروان فاطمی» در لرستان

مدیر کل انتقال خون لرستان از اجرای پویش «نذر خون رهروان فاطمی» در استان خبر داد و گفت: این پویش از ششم آذرماه آغاز شده و تا 13 دی‌ماه سال‌ جاری ادامه دارد.

علی سوری، مدیرکل انتقال خون لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل انتقال خون لرستان، علی سوری، مدیرکل انتقال خون لرستان امروز، 12 آذرماه در سخنانی گفت: به‌مناسب فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) پویش «نذر خون رهروان فاطمی» در لرستان آغاز شده و تا 13 دی‌ماه امسال مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن ادامه دارد.

وی با اشاره به رتبه اول بانوان لرستانی در اهدای خون افزود: بانوان لرستانی برای اهدای خون در این ایام می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های خون‌گیری در شهرهای استان در امر خداپسندانه اهدای خون مشارکت کنند.

سوری با اشاره به میزان اهدای خون در لرستان اضافه کرد: اهدای خون در هشت ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته بیش از 33 درصد رشد داشته است که در این مدت 42 هزار و 243 نفر برای اهدای خون مراجعه کردند.

وی گفت: همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌ زهرا(س) جشنواره طبخ غذا با مشارکت بانوان اهداکننده خون در استان برگزار خواهد شود.

انتهای پیام
captcha