بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی کارنامه درخشانی دارد
کد خبر: 4185425
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی کارنامه درخشانی دارد

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بسیج در همه صحنه‌ها از جمله عرصه محرومیت‌زدایی کارنامه درخشانی دارد که آحاد مردم به این موضوع آگاه هستند.

منوچهر مؤدبی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منوچهر مؤدبی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 11 آذر در نشست هیئت اندیشه‌ورزی بسیج بخش مرکزی میاندوآب که با حضور بسیجیان حوزه‌های شهید بروجردی و ام‌البنین(س) روستای گوگ‌تپه برگزار شد، اظهار کرد: بسیج، مکتب و منطقی است که هر چه زمان می‌گذرد، بیشتر ارزش آن روشن می‌شود.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی در عرصه محرومیت‌زدایی تاکنون خوش درخشیده‌اند، ادامه داد: بسیج در هرکجا که نظام و انقلاب به ویژه مردم به آن نیازمند بوده‌اند، حضور داشته و به معنای واقعی کلمه و با همه توان خود نقش‌آفرینی کرده و از آزمون‌های مختلف سربلند بیرون آمده است.

مودبی با بیان اینکه بسیج در عرصه دفاعی نیز خوش درخشیده است، گفت: در دوران دفاع مقدس به برکت حضور بسیج در صحنه، دشمن را شکست داد‌ه‌ایم به پیروزی رسیده‌ایم و امروز نیز دشمن این را بداند اگر کوچک‌ترین اشتباهی از او سر بزند، همین جوانان انقلابی او را با پاسخی دندان‌شکن مواجه خواهند کرد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه امروز با روحیه بسیجی ضمن تبعیت از ولایت به چنان اقتدار و توانمندی در بعد نظامی دست‌یافته‌ایم که هیچ‌کس نمی‌تواند به کشور ما تعدی کند، افزود: دشمن پس از ناکامی در عرصه نظامی و دست‌ نیافتن به اهداف خویش، به جنگ شناختی روی آورده است.

مودبی با بیان اینکه، باید در مقابله با این جنگ دشمنان هوشیاری و بصیرت داشته باشیم و فریب توطئه‌های دشمنان را نخوریم، گفت: برای اینکه در این عرصه موفق شویم، لازم است شناخت‌مان از تهدیدات، تسلیحات و توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بالا ببریم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و مردم‌یاری از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج و گروه‌های جهادی است، افزود: در هر حادثه‌ای اعم از سیل یا زلزله و غیره شاهد هستیم بسیج به‌عنوان نخستین نیرو حضور یافته و به مردم خدمت می‌کند.

انتهای پیام
captcha