بازدید فرمانده سپاه باروق از پروژه راهسازی روستای حصارلو
کد خبر: 4185408
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵

بازدید فرمانده سپاه باروق از پروژه راهسازی روستای حصارلو

فرمانده سپاه باروق و مسئولین عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه به همراه فرماندار شهرستان از پروژه احداث راه ارتباطی روستای حصارلو به سرچم بازدید کردند.

پروژه راهسازیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فخرالدین حبیبی فرمانده سپاه باروق و مسئولین عمرانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه به همراه فرماندار شهرستان از پروژه راهسازی روستای حصارلو از توابع بخش نختالو شهرستان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید صالح حسینی فرماندار باروق از تلاش‌ها و زحمات ارزنده موسسه امین قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه پاسداران، پیگیری‌های فخرالدین حبیبی فرمانده سپاه شهرستان، اداره راهداری و تمام کسانی که در این پروژه مهم نقش داشتند، قدردانی کرد.

فرماندار باروق در این بازدید گفت: با توجه به اینکه احداث جاده سرچم رو به اتمام می‌باشد و این جاده شاهراه توسعه منطقه و روستاهای شهرستان محسوب می‌شود در تلاش هستیم روستاهای نزدیک سرچم را به جاده سرچم وصل کنیم.

وی اضافه کرد: از فرمانده موسسه امین و قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) درخواست می‌کنیم در این راستا یاری‌گر ما بوده و با توجه به محرومیت بخش نختالو عنایت ویژه‌ای به این بخش در پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی داشته باشند.

سرهنگ حبیبی فرمانده سپاه باروق در این خصوص گفت: اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه پاسداران بوده و سپاه با تمام توان در راستای محرومیت‌زدایی از منطقه تلاش کرده و در کنار دولت خواهد بود.

فرمانده سپاه باروق با بیان اینکه هفته بسیج را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: چنانچه از ظرفیت جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی در همه عرصه‌ها به کار ببریم، می‌توانیم به برنامه‌ها و اهداف موردنظر زودتراز موعدی که در نظر گرفته شده است، جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha