همایش انس با پیشکسوتان جهاد و شهادت در بوکان برگزار شد
کد خبر: 4184715
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷

همایش انس با پیشکسوتان جهاد و شهادت در بوکان برگزار شد

همایش انس و الفت با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در بوکان برگزار شد.

سیدرسول تاج‌الدینی، مسئول کانون وابستگان و پیشکسوتان سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدرسول تاج‌الدینی، مسئول کانون وابستگان و پیشکسوتان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 7 آذر در ویژه‌برنامه‌ انس و الفت با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان، مسئولین و اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار شد، گفت: با وجودی که دشمنان مدام علیه نظام و انقلاب تبلیغات منفی می‌کردند، اما جوانان انقلابی این شهرستان به ارزش‌ها و آرمان‌ها پایبند هستند.

وی با بیان اینکه ایادی استکبار جهانی و گروهک‌های ضدانقلاب برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام از هیچ‌گونه تلاش فروگذار نیستند، ادامه داد: مردم این شهرستان ۳۷۰ شهید والامقام تقدیم این مرز و بوم کردند.

سیدتاج‌الدینی افزود: زمانی که در و دیوار خانه‌ها در بوکان مرز دفاع از انقلاب اسلامی بود عده‌ای از جوانان خدمت در سپاه را از صمیم قلب انتخاب کردند، همین موضوع نشان می‌دهد تا چه اندازه فرهنگ ایثار و شهادت در این خطه موج می‌زند.

‌وی با بیان اینکه، امروز به واسطه همین افتخارآفرینی‌ها و فداکاری‌های سپاه و دیگر نیروهای مسلح، ایران اسلامی قله‌های اقتدار و موفقیت را فتح کرده است، اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند تا آخرین قطره خون از آرمان‌های امام (ره) و شهدا  دفاع خواهیم کرد و روز به روز بر اقتدار و عزت کشورمان خواهیم افزود.

مسئول کانون وابستگان و پیشکسوتان سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی در سراسر جهان اشاعه پیدا کرده است، اضافه کرد: اکنون خوشبختانه شاهد هستیم همه جنبش‌های آزادی‌بخش جهان از این مکتب پیروی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha