جوانان با تاریخ پرافتخار کشورمان آشنا شوند
کد خبر: 4184711
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

جوانان با تاریخ پرافتخار کشورمان آشنا شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره گفت: جوانان ایران اسلامی باید با تاریخ سراسر غرور و پرافتخار کشورمان آشنا شوند تا آنها نیز بتوانند کارهای بزرگ را به ثمر برسانند.

رضا اقلیمیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپارهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رضا اقلیمیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره، امروز 7 آذر در نشست جهاد تبیین که با همت سازمان بسیج دانش‌آموزی در مدرسه دخترانه معرفت این شهرستان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان کشورمان باید با تاریخ سراسر غرور و پرافتخار ایران اسلامی آشنا شوند تا آنها نیز بتوانند کارهای بزرگی را در زمینه‌های علمی، ورزشی، سیاسی و دفاعی به سرانجام برسانند.

وی ترفند دشمن در جنگ شناختی را دروغ‌گویی و فریب افکار عمومی همچنین به انحراف کشاندن ذهن جوانان و نوجوانان دانست، گفت: دراین‌راستا تحریف واقعیت‌ها و پنهان کردن حقایق در دستور کار دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفته است، که جوانان انقلابی باید هوشیار باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره با بیان اینکه، دشمن به دنبال این است که آحاد جامعه و جوانان پیشرفت‌ها را ندانند و موفقیت‌های به دست آمده را باور نداشته باشند همچنین حماسه‌های هویت‌ساز و تاریخ پرافتخار کشور را قبول نداشته باشند، اضافه کرد: در چنین شرایطی جهاد تبیین بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند.

اقلیمیان با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال بزرگ‌نمایی خلاءها و مشکلات هستند تا ازاین‌رهگذر به تحقق اهداف شوم خود موفق شوند، اضافه کرد: ایجاد فاصله مردم و مسئولین، خدشه به اعتماد عمومی، از بین بردن امید به آینده و کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت اهداف دیگر مسئولین است.

وی ضمن اشاره به اینکه در برهه کنونی تمرکز دشمن بر روی نسل جوان جامعه است، خاطرنشان کرد: باید نسبت به توطئه‌های دشمن در جنگ شناختی هوشیار باشیم و به صورت فعال و جدی درراستای خنثی کردن این توطئه شوم عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha