ساخت 27 واحد اورژانس در آذربایجان غربی با مشارکت علوم پزشکی
کد خبر: 4184640
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

ساخت 27 واحد اورژانس در آذربایجان غربی با مشارکت علوم پزشکی

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 27 واحد اورژانس در آذربایجان غربی با همت گروه‌های جهادی و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان احداث می‌شود.

علی حیرانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی حیرانی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 7 آذر در نشست هم‌اندیشی جهادگران فعال استان، که به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج ترتیب یافت، گفت: درصدد هستیم نسبت به تخصصی کردن گروه‌های جهادی اهتمام کنیم تا پروژه‌هایی که توسط سازمان بسیج سازندگی یا با هماهنگی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرا می‌شود، توسط گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی اجرا شده و به این ترتیب پیمانکاران از بدنه فعالیت‌های عمرانی حذف شوند و امور به صورت غیرانتفاعی پیش برود.

وی به ساخت 27 واحد اورژانس،  خانه بهداشت و مرکز سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان با پبشرفت فیزیکی متوسط 85 درصد در سراسر استان اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری با هدف اجرای پروژه‌های فاز دوم قرارگاه امام‌ حسن مجتبی(ع) در حوزه‌های مدرسه، مسکن، راه روستایی، خانه بهداشت و انتقال آب لوله کشاورزی اشاره کرد و گفت: امید است این موارد تا پایان سال به عقد قرارداد منجر شده و جهت اجرا به سازمان بسیج سازندگی استان ابلاغ شود.

حیرانی به مشارکت بسیج سازندگی، کمیته‌امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن با هدف احداث 40 هزار واحد مسکن مددجویی اشاره کرد و بیان داشت: از این تعداد 200 واحد تکمیل شده و به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل شده‌است.

وی هفته بسیج را بهترین فرصت برای تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه عمرانی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: از این ایام باید حداکثر استفاده و بهره‌برداری به عمل آید.

انتهای پیام
captcha