نقطه عطف گام دوم انقلاب جهاد تبیین است
کد خبر: 4184352
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

نقطه عطف گام دوم انقلاب جهاد تبیین است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نقطه عطف گام دوم انقلاب جهاد تبیین است، پس باید در این سمت و سو اهتمام جدی وجود داشته باشد.

سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی،  سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، روز گذشته 5 آذر در یادواره شهدای خوی که در آستان امامزاده سید بهلول با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج،  گام دوم انقلاب را یک حرکت جهادی دانست.

وی با بیان اینکه نقطه عطف گام دوم انقلاب همان جهاد تبیین است، اضافه کرد: بسیجیان و جوانان انقلابی  بیانیه دوم گام انقلاب را که مقام معظم رهبری صادر کرده‌اند به‌عنوان سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و طبق فرامین به آن عمل می‌کنند.

رجبی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، امروز تفکر و ارزش بسیج برای همه دنیا بیش‌ازپیش نمایان شده است، خاطرنشان کرد: ایادی استکبار جهانی درصدد هستند که این تفکر را از بین ببرند، چون مقابل اهداف شوم آنها ایستاده است.

 وی با بیان اینکه، تشکیل محور مقاومت در منطقه برگرفته از همان تفکری است که امام خمینی (ره) آن را یک راهبُرد برای مقابله با استکبار جهانی می‌دانست، اضافه کرد: بنابراین باید بیش‌ازپیش در راستای اشاعه روحیه و تفکر بسیجی در جامعه گام برداشته شود.

انتهای پیام
captcha