زنده نگه داشتن یاد شهدا یک وظیفه همگانی است
کد خبر: 4184189
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

زنده نگه داشتن یاد شهدا یک وظیفه همگانی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج باروق گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا یک وظیفه همگانی است، پس باید هر کس به سهم خود در این زمینه گام بردارد.

حجت‌الاسلام محمود نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه باروقبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج یادواره شهدای بخش نخطالو به همت حوزه شهید مطهری ناحیه باروق با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه باروق و جمعی از پرسنل سپاه و مسئولین و بسیجیان، امروز 5 آذر در محل مسجد جامع بخش نخطالو برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمود نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج باروق ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: فرزندان شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند و زنده نگه داشتن راه، هدف و یادشان وظیفه همگانی است پس هر کس به سهم خود باید در راستای زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کند.

وی به نقش‌آفرینی جوانان انقلابی و بسیجی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: ایفای نقش بسیج در عرصه‌های مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اداری، امنیتی، تعالی و پیشبرد ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و انکارناپذیر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج باروق خدمات ویژه بسیج در عرصه‌های مختلف را بیانگر انسجام و نقش‌آفرینی مردم در بخش‌های متنوع دانست و گفت: این قشر ارزشی و متعهد توانسته است، الگویی برای دیگر کشورها و مجاهدین سراسر دنیا باشد، که به خاطر این موضوع باید بر خود ببالیم.

وی در خاتمه گفت: باید تلاش کنیم منش و هدف شهدا را دنبال کنیم و به ویژه اینکه ایمان قلبی و اعتقاد راسخ داریم روح شهدا ناظر ماست و امید داریم که خدا توفیقی دهد بتوانیم حقی را که شهدا برگردن ما دارند ادا کنیم چون  امنیت و آسایشی که در کشور وجود دارد مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام
captcha