بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایران است
کد خبر: 4184181
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) گفت: بسیج به معنای واقعی کلمه مظهر اتحاد و انسجام ملی در ایران اسلامی است.

حجت الاسلام سیدهادی ابراهیمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 3 حمزه(ع)به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدهادی ابراهیمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 3 حمزه(ع) امروز 5 آذر در اجتماع بزرگ بسیجیان بخش سیلوانا طی سخنانی، گفت: بسیج، فهم درستی از اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است، که با ظهور اسلام تولد یافته و در بین ملت‌های مسلمان رشد کرده است، پس جوانان انقلابی باید برای شناخت این تفکر بیش از پیش تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بسیج تنها نیرویی است که خواب راحت از دیدگان ابرقدرت جهانی آمریکای خونخوار و هم‌پیمانانش ربوده‌است و اقتدار ایران اسلامی را مدیون شهدا هستیم، ادامه داد: امروزه دشمنان اسلام و انقلاب در معادلات نظامی‌ که دارند، حساب جداگانه‌ای برای بدنه بسیج باز کرده‌اند و شیوه مقابله‌ای متفاوتی برای آن طراحی می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 3 حمزه(ع) تصریح کرد: بسیجی در عمل ثابت کرده است، تابع بی‌چون و چرای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) است و برای عمل به فرامین و دستورات ایشان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه هم‌اکنون تفکر بسیجی الگوی بی‌نظیری برای جوامع آزادی‌خواه جهان تبدیل ‌شده است، گفت: امروز اقتدار بسیج استکبار جهانی را به زانو در آورده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ضمن اشاره به اینکه امروز شاهد هستیم، مردم مظلوم غزه با الگوبرداری از بسیج به مقابله با رژیم صهیونیستی می‌پردازد، گفت: همین موضوع اراده ما را برای تقویت بسیج باید بیش از پیش دوچندان کند و فرهنگ ایثار و شهادت باید بیش از پیش نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha