یادواره شهدای بسیجی در مهاباد برگزار شد
کد خبر: 4183743
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

یادواره شهدای بسیجی در مهاباد برگزار شد

یادواره شهدای بسیجی با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در مهاباد برگزار شد.

سردار محمدحسین رجبیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز دوم آذر در یادواره شهدای بسیجی مهاباد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج و یاد و نام امام راحل(ره) به‌عنوان بنیان‌گذار بسیج و شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج یک فکر، یک منطق و یک منظومه فکری است و همین مهم سبب جذابیت و شکوفایی شجره طیبه بسیج شده است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه نخبگان و اقشار مختلف مردم و جوانان انقلابی جذب بسیج شده‌اند، گفت: خوشبختانه ما امروزه شاهد هستیم بسیج مستضعفین در جبهه داخلی و جبهه مقاومت در طراز اسلام ناب محمدی(ص) گام برداشته، خوش درخشیده و تاکنون موفقیت‌های زیادی را هم کسب کرده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه از اوایل صدور فرمان حضرت امام (ره) مبنی بر تاسیس بسیج، این  شجره طیبه خدمت‌رسانی خود را در زمینه‌های مختلف آغاز کرده است، گفت: از بدو پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی انواع فتنه و توطئه از طرف استکبار علیه کشورمان رقم خورده است، ولی جوانان بصیر ایران اسلامی این نقشه‌های شوم را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

رجبی با بیان اینکه از بدو تشکیل بسیج، بسیجیان در عرصه‌‌های مختلف اعم از دفاعی، امنیتی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت‌زدایی در میدان حاضر شده‌اند و امروز  در صحنه حاض هستند، گفت: امروزه امتداد فرهنگ مقاومت و بسیج  در فلسطین و نوار غزه را نیز شاهد هستیم و محور مقاومت با الهام از این فرهنگ با اقتدار پیش می‌رود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از محورهای جهاد تبیین باید تشریح خدمات بسیج باشد، گفت: نیروهای بسیج در اوایل انقلاب در جبهه‌های جنگ حضور فعال داشتند و اکنون هم در جبهه‌های داخلی و در حوادث مختلف در کمال اخلاص به مردم خدمت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha