اجتماع دختران حاج قاسم در باروق برگزار شد
کد خبر: 4183731
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲

اجتماع دختران حاج قاسم در باروق برگزار شد

اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در باروق با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

فخرالدین حبیبی، فرمانده سپاه باروقبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فخرالدین حبیبی، فرمانده سپاه باروق، امروز دوم آذر در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم که در حسینیه باب‌الحوائج این شهرستان با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران همچنین دختران دانش‌آموز برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: حفظ سبک زندگی ایرانی اسلامی و مبارزه با استحاله فرهنگی یکی از موضوع‌های حائز اهمیت در برهه کنونی است.

 وی بر لزوم تبیین ضرورت، جایگاه و اهمیت نهاد مقدس بسیج و بسیجی پرداخت و گفت: تاسیس این نهاد ارزشی و انقلابی نشانده‌دهنده اوج ژرف‌اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، پس باید در راستای بهره‌برداری بهینه از این ظرفیت مهم گام برداشت.

وی وظیفه اصلی بسیج را خدمت بی‌مزد و منت در عرصه‌های مختلف به مردم دانست و گفت: همه مردم بدون‌تردید نمونه‌هایی از فعالیت‌های جهادی بسیجیان و جوانان انقلابی در طول سال‌های اخیر را شاهد بوده‌اند.

فرمانده سپاه باروق با بیان اینکه پیروزی در همه زمینه‌ها نیازمند تفکر بسیجی و روحیه جهادی است، گفت: ایران اسلامی برای رسیدن به چشم‌اندازهای نو نیازمند اراده قوی‌ است که این روحیه و رویکرد را می‌توان به وضوح در بسیج مشاهده کرد و با استفاده از این ظرفیت برای تقویت اقتدار ایران اسلامی گام برداشت.

انتهای پیام
captcha