بسیجیان با تبعیت از امامین انقلاب موجب اقتدار نظام شدند
کد خبر: 4183482
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
فرمانده سپاه عاشورا:

بسیجیان با تبعیت از امامین انقلاب موجب اقتدار نظام شدند

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، با تأکید بر اینکه امروز بسیج مایه عزت، اقتدار، امنیت، صلابت و پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف است، گفت: بسیجیان با اتکا به خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) و با تبعیت از امام‌ خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تمامی ابعاد موجب پیشرفت و اقتدار نظام شدند.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، اول آذرماه، در نشست جبهه علمی و فرهنگی اساتید بسیجی در دانشگاه تبریز، با تأکید بر اینکه امروز بسیج مایه عزت، اقتدار، امنیت، صلابت و پیشرفت کشورمان در عرصه‌های مختلف است، گفت: بسیجیان با اتکا به خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) و با تبعیت از امام‌ خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در تمامی ابعاد موجب پیشرفت و اقتدار نظام شده‌اند.

وی افزود: ما براساس اسناد، مدارک و شناختی که نسبت به دشمنان اسلام یعنی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و سایر کشورهای غربی داریم در ظاهر پیشرفته و مدرن هستند، ولی در عمل و باطن جاهل، عقب مانده و وحشی هستند و امروزه با توجه به جنایتی که از سوی این کشورها در جهان و به‌ویژه در فلسطین و غزه صورت می‌گیرد، این کشورها حق ندارند دم از عدالت، حقوق بشر و انسانیت بزنند.

عباسقلی‌زاده، با بیان اینکه امروزه تمامی عزت، پیشرفت و توسعه کشورهای غربی به خاطر چپاول و غارت میراث مسلمانان بوده است، یادآور شد: غربی‌ها 500 هزار جلد کتاب و منابع با ارزش جهان اسلام را به غارت بردند و از این منابع علمی برای رشد و پیشرفت خود در عرصه‌های مختلف بهره‌مند شدند.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: امروز غربی‌ها با عوام فریبی می‌خواهند نشان بدهند توسعه یافته و پیشرفته هستند، ولی به اعتراف خودشان عامل پیشرفت و رشد آنها در بخش‌های مختلف به خاطر غارت علم و دانش مسلمانان بوده است.

وی با تأکید بر اینکه کشوری که ماهیت و نقشه‌های شوم کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل را علیه جهان اسلام برملا کرده است کشور ایران بوده است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب و با پیروی از مکتب اهل بیت(ع) و هدایت و راهنمایی‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب راه اصلی خود را پیدا کرده و ماهیت واقعی دشمنان اسلام را بر کل جهان معرفی کرد.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگر سخنان خود افزود: ما هر چه از عظمت، پیشرفت، اقتدار و امنیت این انقلاب و بسیجیان بگویم نمی‌توانیم حق آن را ادا کنیم.

وی افزود: ملت ایران به خاطر داشتن روحیه جهادی، شهادت طلبی، روحیه اطلاعت از ولایت پذیری، قرآن، اهل بیت(ع) و تفکر بسیجی در 40 و 43 سال گذشته در مقابل کل دنیای غرب و شرق ایستادگی کرد و در نهایت پیروز شد.

سردار عباسقلی‌زاده تصریح کرد: دشمنان ما با ایجاد داعش می‌خواستند انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را نابود کنند که با درایت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی سردار شهید  سلیمانی در جبهه مقاومت در دستیابی به اهداف خود ناکام ماندند‌.

وی افزود: امروز مشکلاتی که در کشور داریم، عامل اصلی آن آمریکاست و عامل فرعی دیگر آن به عملکرد ضعیف برخی مسئولان بر می‌گردد، به طوریکه ما در بحث دفاعی اقتدار و امنیت لازم را ایجاد کردیم، ولی در زمینه مسایل اقتصادی و معیشت مردم خوب عمل نکردیم که این عملکرد ضعیف برخی مسئولان را نشان می‌دهد.  

رضا محمدی، رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی آذربایجان‌شرقی نیز با اشاره به اهداف برگزاری نشست‌های جبهه علمی و فرهنگی با محوریت اساتید بسیجی گفت: این نشست‌ها بیشتر به منظور هم‌افزایی و وحدت رویه نیروهای هوادار انقلاب اسلامی در کشور، تبیین و تحقق بیانات و منویات امامین انقلاب و گفتمان‌سازی، نقش‌آفرینی اساتید بسیجی در ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی در گام دوم انقلاب، نقش آفرینی اساتید بسیجی در دفاع از انقلاب و تبیین مبانی دینی و معرفتی در دانشگاه‌ها و نقش آفرینی در عرصه علم و فناوری و تولید علم نافع برگزار می شود. 

وی، رواج گفتمان و مدل حکومتی مستقل از غرب و شرق، میدان‌داری دین در عرصه زندگی مردم در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی، رواج فرهنگ ایثار، شهادت طلبی، استقلال خواهی، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم، اسلام خواهی و دفاع از مظلومان و مسلمانان را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد.

انتهای پیام
captcha