اجتماع همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4182089
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
27 آبان‌ماه؛

اجتماع همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در گیلان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری اجتماع همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این اجتماع ساعت ۱۰ صبح، ۲۷ آبان‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیاده‌راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.

نشست هماهنگی برگزاری اجتماع همبستگی با مردم فلسین

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 24 آبان‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری اجتماع باشکوه همبستگی با مردم مظلوم فلسطین با اشاره به جنایات بی‌رحمانه رژیم جانی و سفاک صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: دژخیمان صهیونیستی در سایه حمایت استکبار جهانی بدون هیچ واهمه‌ای به جنایات ضدبشری خود در غزه ادامه می‌دهند و هیچگونه پایبندی به قوانین بین‌المللی ندارند.

وی با اشاره به بی‌اعتنایی رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی به تذکرات سازمان ملل و مجامع جهانی، افزود: تنها تکیه‌گاه و دلخوشی متجاوزان بی‌رحم صهیونیستی در استمرار جنایات غزه، حمایت‌های گسترده شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار است.

اشجری با بیان اینکه صهیونیست‌های جنایتکار با حمله به بیمارستان‌ها و مراکز غیرنظامی و کشتار کودکان و زنان، خوی وحشیگری و ضدبشری خود را به نمایش گذاشته‌اند، گفت: جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی برای وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده قابل تحمل نیست و اعلام بیزاری می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به شهادت قریب به پنج هزار کودک و سه هزار زن در غزه، تصریح کرد: جنایات وحشیانه رژیم نامشروع صهیونیستی نشانه آغاز یک نسل‌کشی بزرگ و تاریخی در جهان است.

وی با بیان اینکه کشتار بی‌رحمانه روزانه 160 کودک فلسطینی به دست سفاکان و جلادان اسرائیلی در تاریخ کم‌سابقه است، تصریح کرد: قطعا این جنایات از سوی مسلمانان جهان و آزادی‌خواهان دنیا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

اشجری با اشاره به حمایت گسترده سران استکبار جهانی و سکوت رسانه‌های وابسته به آنان در جنایات و نسل‌کشی غزه، بیان کرد: امروز فریاد خشم مردم جهان در اقصی نقاط عالم علیه جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در غزه به گوش می‌رسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بر ضرورت حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی‌پناه غزه تأکید و بیان کرد: مردم مومن و ولایت‌مدار استان گیلان همواره ثابت کرده‌اند که در هر شرایطی و به هر شکل ممکن پشتیبان و حامی مردم مسلمان و مظلوم فلسطین هستند.

وی از برگزاری اجتماع باشکوه همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از کودکان بی‌پناه غزه در سراسر استان گیلان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این اجتماع ساعت 10 صبح روز شنبه، 27 آبان‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha