راهیابی 3 نفر از لرستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4182007
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

راهیابی 3 نفر از لرستان به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف

مدیر اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان از راهیابی سه نفر از قرآنیان این استان در رشته‌های اذان، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق به مرحله کشوری چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد.

محمدتقی دریکوندی، مدیر اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان لرستان،محمدتقی دریکوندی، مدیر اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان از راهیابی سه نفر از قرآنیان این استان در رشته‌های اذان، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق به مرحله کشوری چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و اظهار کرد: در بخش آقایان در رشته اذان عبدالصمد اسکندری از شهرستان نورآباد به مرحله کشوری راه یافته است.

وی افزود: در بخش بانوان، فاطمه پاپی از خرم‌آباد در رشته قرائت تحقیق  و صدیقه صیفی‌دلی از خرم‌آباد در رشته قرائت ترتیل موفق به کسب امتیازات موردنظر و حضور در مرحله کشوری این دوره از مسابقات شدند.

دریکوندی بیان کرد: مسابقات در مرحله استانی و مقدماتی در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و دعاخوانی بانوان و آقایان و اذان ویژه آقایان در استان لرستان برگزار شد ولی تنها در سه رشته بالا متسابقان موفق به کسب امتیاز لازم و حضور در مرحله کشوری شدند.

مدیر اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: مرحله کشوری چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف، 12 تا 18 آذرماه سال جاری به میزبانی استان خراسان‌شمالی و شهر بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha