توجه به مسائل تربیتی و دینی برای دانش‌آموزان و معلمان ضروری است
کد خبر: 4181557
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

توجه به مسائل تربیتی و دینی برای دانش‌آموزان و معلمان ضروری است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: توجه به مسائل تربیتی و دینی، سرود ملی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش‌آموزان و معلمان یک ضرورت است که در برنامه‌های مدارس مورد توجه قرار گیرد.

نشست جمع‌بندی و ارائه گزارش بازرسان استانی از مدارس شهرستان دنا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 22 آبان‌ماه در نشست جمع‌بندی و ارائه گزارش بازرسان استانی از مدارس شهرستان دنا، اظهار کرد: بازدیدها و سرکشی‌ها فاصله‌ها را کم و تجربه‌ها را زیاد می‌کند.آموزش و پرورش در دولت سیزدهم در حال تحول است و چشم‌انداز روشنی فرا روی ما قرار دارد.

وی افزود: توجه به مسائل تربیتی و دینی، سرود ملی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش‌آموزان و معلمان یک ضرورت است که در برنامه‌های مدارس مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد خطاب به مسئولان آموزش و پرورش شهرستان دنا، بیان کرد: با مدیران مدارس ارتباط مؤثر و تنگاتنگی داشته و جلسات شورای مدرسه و معلمان را فعال کنید. معناگرایی، ارزش‌های والای انسانی و فضیلت‌های اخلاقی، ایثار، گذشت و نوع‌دوستی در آموزش و پرورش باید تحقق پیدا کند.

عزت‌خواه با اشاره به توانمندی‌ها و استعدادهای خوب دانش‌آموزان این شهرستان، گفت: حضور بانشاط دانش‌آموزان در کلاس‌های درس و فعالیت‌های خوب آموزشی، نویدبخش فرداهایی روشن و زیبا خواهد بود که باید بهترین امکانات را برای ظهور و بروز استعدادهای آنان بیش از گذشته فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha