برگزاری اردوی کاروان مکتب حاج قاسم
کد خبر: 4180817
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

برگزاری اردوی کاروان مکتب حاج قاسم

اردوی کاروان مکتب حاج قاسم ویژه اصحاب رسانه در چهار روز توسط بسیج رسانه آذربایجان‌غربی برگزار شد.

کاروان مکتب حاج قاسمجهانگیر اسلام پرست، رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اردوی کاروان مکتب حاج قاسم ویژه اصحاب رسانه در چهار روز همراه با زیارت مسجد جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و زیارت مزار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. 

وی افزود: در حال حاضر که شاهد قتل‌عام مردم مظلوم غزه به‌خصوص افراد بی‌گناه غیرنظامی، زنان و کودکان هستیم، بسیج رسانه آذربایجان‌غربی در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه با استکبار این اردو را همراه با ۵۰ نفر از اصحاب رسانه استانی و شهرستانی برگزار کرده است. 

اسلام پرست بیان کرد: اردوی راهیان نور کرمان نیز برنامه دیگر این تور است و شرکت کنندگان در این اردو با حضور در سرمزار شهید سلیمانی با تمسک بر مکتب این شهید بزرگوار اسلام با تولید آثار فرهنگی و رسانه‌ای فاخر جامعه را در برابر جنگ نرم دشمنان مسلح کنند. 

وی ادامه داد: اصحاب رسانه با باز نشر محتوای تولید شده در فضای مجازی و رسانه‌ای استان در آگاهی بخشی به سرمایه‌های اجتماعی نظام و عمق بخشی مدنظر مقام معظم رهبری در این حوزه نقش خود را ایفا کرده و در این راستا گام‌های اثربخشی بردارند. 

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اصحاب رسانه در روز اول این اردوی چهار روزه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به زیارت پرداختند و روز دوم در کرمان و بر سر مزار حاج قاسم سلیمانی خواهند رفت و روز سوم در قالب راویان پیشرفت در مظاهر پیشرفت کرمان بازدید خواهند کرد و با هشتگ‌های کشور مطالب را بازنشر خواهند داد. 

وی گفت: امیدواریم بازنشر این مطالب در سکوهای داخلی و خارجی در جهت تولید محتوای فرهنگی، علمی و مبارزه با علمیات روانی و جنگ نرم دشمنان که در حال ناامیدسازی فرهنگی و علمی هموطنان ما است با جهاد امید آفرینی نقش داشته باشد. 

اسلام پرست عنوان کرد: اهم بودجه این اردو حدود ۱۰۰ میلیون تومان توسط سازمان بسیج رسانه و سپاه شهدای استان تامین شده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی نیز ۵۰ میلیون تومان از این بودجه را متحمل شده است. 

وی افزود: حضور در بارگاه مطهر حضرت معصومه(س) می‌تواند بارمعنوی در خصوص خودسازی و خود کنترلی اصحاب رسانه داشته باشد که به افزایش اخلاق رسانه‌‌ای و مفاهیم اخلاق اسلامی به ویژه در ایام انتخابات در آینده کمک فراوانی در جلوگیری از بعضی بداخلاقی‌های احتمالی انتخاباتی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha