نماهنگ | بدون لکنت؛ علیه اشغالگر
کد خبر: 4180439
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

نماهنگ | بدون لکنت؛ علیه اشغالگر

دولت‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی همکاری اقتصادی نکنند؛ در همه‌ مجامع جهانی با صدای بلند این جنایت را، این فاجعه‌آفرینی را، بدون تردید و بدون لکنت محکوم کنند. [حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰]

به گزارش ایکنا؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان که در تاریخ 10 آبان انجام شد، درباره کمک دولت‌های اسلامی به فلسطین گفتند: دولت‌های مسلمان باید بدانند که اگر امروز به فلسطین کمک نکنند ــ هر کس هر جور می‌تواند کمک کند ــ دشمنِ فلسطین را که دشمن اسلام و دشمن انسانیت است تقویت کرده‌اند و فردا همین خطر، خودشان را تهدید خواهد کرد. آنچه دولت‌های اسلامی باید بر آن پافشاری کنند، قطع فوری این جنایت‌هایی است که دارند در غزه انجام می‌دهند.

ایشان همچنین در ادامه فرمودند: این بمباران‌ها باید فوراً قطع بشود؛ راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی را ببندند؛ دولت‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی همکاری اقتصادی نکنند؛ در همه‌ مجامع جهانی با صدای بلند این جنایت را، این فاجعه‌آفرینی را، بدون تردید و بدون لکنت محکوم کنند. این‌جور نباشد که در یک اجتماع اسلامی یا اجتماع عربی، همان چند نفری هم که حرف می‌زنند، یا دوپهلو حرف بزنند یا با لکنت حرف بزنند؛ صریح حرفشان را بزنند. معلوم است دارد چه اتفاقی می‌افتد؛ بایستی رژیم صهیونیستی محکوم بشود، بایستی همه‌ دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج بشوند.

انتهای پیام
captcha