مسئله فلسطین از محور‌های اساسی جهاد تبیین است
کد خبر: 4180159
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

مسئله فلسطین از محور‌های اساسی جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده گفت: مسئله فلسطین و جبهه مقادمت از محور‌های اساسی جهاد تبیین است که باید به درستی برای افکار عمومی روشنگری شود.

قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، 15 آبان‌ماه، در نشست فرهنگی «فلسطین طلایه‌دار تمدن نوین اسلامی» با محوریت تحلیل راهبردی طوفان الاقصی ویژه مشاوران امور بانوان ادارات در سخنانی به مسائل اخیر در خصوص جنانایات رژیم اسرائیل بر علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره و اظهار کرد: همراهی افکار عمومی داخل ایران با جبهه مقاومت برای منطقه و جهان حائز اهمیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از راه اندازی پویش «حریفت منم» در اعلام حمایت از مردم فلسطین خبر داد و گفت: مشارکت قریب به ۹ میلیون ایرانی در پویش «حریفت منم» نشان از همراهی مردم با جبهه حماس و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی است که مردم اردبیل نیز با استقبال گسترده به این پویش پیوستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل از تدوین ۵۰ نشست‌های تبیینی با موضوع «فلسطین و جبهه مقاومت» ویژه بانوان خبر داد و گفت: جایگاه تمدنی مشاورین بانوان ادارات و نیز کنشگران فرهنگی و تبلیغی باید مورد توجه قرار گرفته و در راستای تقویت اندیشه و تمدن اسلامی هم اندیشی و تعامل شایسته بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی با تبلیغات اسلامی انجام شود.

جعفرزاده افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل در راستای تبیین و روشنگری در خصوص مسئله فلسطین و حقانیت جبهه مقاومت، تعداد ۵۰ نشست فرهنگی ویژه بانوان برگزار می‌کند که در این راستا همکاری ادارات و نهاد‌های دولتی و تشکل‌های دینی و مردمی در سراسر استانی ضروری است.

وی برخورداری از هوش رسانه‌ای را مهم‌ترین ابزار دشمن در وارونه جلوه دادن حقایق عنوان کرد و افزود: هنر و رسانه مهم‌ترین ابزار تبلیغی در عصر کنونی بشمار می‌رود که باید به صورت ماهرانه و مستمردر جهت دهی افکار عمومی، تبیین حقایق و نشان دادن جایگاه واقعی ظالم و مظلوم از این ابزار استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل در ادامه به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص مسئله فلسطین اشاره کرد که فرمودند: «ما یقین داریم با ادامه‌ی مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد.»

انتهای پیام
captcha