دشمن تهدیدات خود را به فضای مجازی سوق می‌دهد
کد خبر: 4179510
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

دشمن تهدیدات خود را به فضای مجازی سوق می‌دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تهدیدات خود علیه نظام و انقلاب را به فضای مجازی سوق داده‌اند، پس باید بیش از پیش هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشتحجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن اینکه به فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و یوم‌الله 13 آبان اشاره کرد، گفت: این ایام فرصت مغتنمی است تا درباره ایثار و فداکاری اقشار مختلف مردم در بحبوبحه انقلاب برای دانش‌آموزان و دانشجویان صحبت کنیم.

وی در خصوص از جان‌گذشتگی و فداکاری شهدا در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: شهدای دانش‌آموز با ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و ایران، درس ایثار و مقاومت را به همه ما آموختند و نسل جدید باید ادامه‌دهنده مسیر آنها باشند.

حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی هدف از برگزاری مراسمات مختلف در ایام خاص سال از جمله هفته بسیج دانش‌آموزی را لزوم کسب شناخت نسل جوان از فداکاری‌های شهدا دانست و گفت: باید برای ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها تلاش شده و بیانیه گام دوم انقلاب با دقت مطالعه شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت خاطرنشان کرد: رشد همه‌جانبه کشورمان زمانی محقق می‌شود که به خداوند متعال توکل کرده و برای تقویت وحدت کلمه، رشد خودباوری، نهادینه‌سازی حرکت‌های جهادی، امیدآفرینی و گسترش علم تلاش کنیم.

حجت‌‌الاسلام حمزه‌صحیحی ضمن اشاره به اینکه دشمن بر روی کودکان، نوجوانان و جوانان تمرکز کرده است تا بر افکار، عقاید و سلایق آنها سلطه داشته باشد، اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی درصدد هستند هویت اسلامی انقلابی را از ملت ما سلب کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سردشت خاطرنشان کرد:  دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اینکه بتوانند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند از دست زدن به هیچ اقدام شومی فروگذار نیستند بنابراین ما باید با تقویت ایمان و خودباوری در مقابل این توطئه‌ها بایستیم.

انتهای پیام
captcha