رعایت استانداردها در ارتقای بهره‌وری جامعه اسلامی اهمیت دارد
کد خبر: 4178838
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

رعایت استانداردها در ارتقای بهره‌وری جامعه اسلامی اهمیت دارد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت رعایت استانداردها در ارتقای بهره‌وری در جامعه اسلامی گفت: رعایت استاندارد و بسته بندی مناسب از الزامات صادرات کالای ایرانی است که باید در اولویت کار متولیان این حوزه قرار گیرد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، هشتم آبان‌ماه در دیدار با مدیرکل و مسئولان اداره کل استاندارد استان با اشاره به اهمیت رعایت استانداردها در ارتقای بهره‌وری در جامعه اسلامی اظهار کرد: فعالان حوزه استاندارد باید تدابیری اتخاذ کنند تا این معیار در زوایای مختلف زندگی امروز تجلی یافته و کیفیت زندگی افراد جامعه را برای رسیدن به تعالی افزایش دهد.

وی افزود: استاندارد در همه ابعاد زندگی اجتماعی و فعالیت‌های بشر جایگاه ویژه‌ای دارد و توجه به آن در همه شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی زندگی افراد تأکید شده است.

امام جمعه رشت بر لزوم ترویج استاندارد سازی برای ارتقای نشان ملی و توسعه صادرات گفت: رعایت استاندارد و بسته بندی مناسب از الزامات صادرات کالای ایرانی است که باید در اولویت کار متولیان این حوزه قرار گیرد.

وی بر نظارت بر عملکرد بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی برای تحقق اهداف پیش بینی شده حوزه استاندارد تاکید کرد و گفت: نظارت بر واحدهای تولیدی و صنعتی باید بر محور افزایش رضایتمندی همه مصرف کنندگان استوار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان درج نشان ملی و همچنین واژه فارسی «ساخت ایران» بر روی کالاهای تولید داخل و صادراتی را ضروری دانست و تصریح کرد: این امر مهم علاوه‌بر فرهنگ‌سازی می‌تواند جایگاه تولید ملی را در دیگر جوامع و کشورها ارتقا داده و عزت و سربلندی جامعه ایرانی را تضمین کند.

انتهای پیام
captcha