روز استکبارستیزی بهترین فرصت برای تبیین چهره آمریکا است
کد خبر: 4178348
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

روز استکبارستیزی بهترین فرصت برای تبیین چهره آمریکا است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان‌ گفت: روز استکبارستیزی فرصت مناسبی است تا بار دیگر چهره سیاه آمریکا را به جوانان نشان دهیم، لذا باید بیش از پیش برای جوانان از جنایات آمریکا در طول یک قرن اخیر بگویید.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان‌ امروز، 6 آبان‌ماه در جلسه شورای هماهنگی به‌مناسبت فرارسیدن 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، اظهار کرد: آنچه که در این روز مهم است اجتماع نوجوانان و جوانان و شرکت همه طبقات در راهپیمایی روز استکبارستیزی است.

وی با اشاره به روایتی درباره قدم برداشتن در راه استکبارستیزی افزود: بنابر روایت برای هر قدمی که در راستای مبارزه با استکبار برداشته شود، عمل صالح می‌نویسند زیرا این گام‌ها باعث خشم کفار می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به حوادث فلسطین گفت: ضربه‌ای که صهیونیست‌ها در این ایام از مقاومت خوردند، در طول ۷۵ سال گذشته بی‌سابقه بود از طرفی مردم بیش از ۱۵۰ کشور دنیا حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین نشان دادند که برای آمریکایی‌ها هم سخت است.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی از علمای اهل سنت به‌نقل از پیامبراکرم(ص) درباره‌ پیروزی در عسقلان یا همان اشکلون تصریح کرد: هاشم جد پیامبراکرم(ص) نیز در عسقلان دفن است به‌همین خاطر عسقلان مورد توجه اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در حوادث اخیر ضربه خوردند و چهره سیاه صهیونیست‌ها نیز برای دنیا آشکارتر شد، افزود: قدرت فلسطینیان جوان در این دوره بیشتر ظاهر شد و اکنون آمریکا در فکر‌ِ شرق سوریه، شمال شرقی سوریه، لبنان و سایر مناطق است چراکه همه‌جا با تلخی‌هایی مواجه بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمنان از فرصت شیوع کرونا برای تسخیر ذهن‌ها استفاده کردند، بیان کرد: در دو سالی که درگیر کرونا بودیم، دشمن برای تسخیر ذهن افراد بسیار کار کرد تا جایی‌که اثراتش در اغتشاشات و در خیابان‌های کشور مشاهده شد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اکثر شعارهای‌شان در خیابان ماهیت مارکسیستی داشت نه اقتصادی گفت:  تلاش بسیار کردند تا آمریکا را به‌عنوان کدخدا معرفی کنند و شبکه‌های رسانه‌ای و معاند دشمنان نیز همراه با آنان بسیار کار کردند.

امام جمعه رشت با اشاره به تلاش جمهوری اسلامی در تبیین حقیقت چهره آمریکا در طول ۴۰ سال گذشته افزود: روز استکبارستیزی فرصت مناسبی است تا بار دیگر چهره سیاه آمریکا را به جوانان نشان دهیم، لذا باید بیش از پیش برای جوانان از جنایات آمریکا در طول یک قرن اخیر بگویید.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به دلیل حضور مقامات مسئولان انگلیسی، آمریکایی و اروپایی در اسرائیل جعلی تصریح کرد: آن‌ها می‌دانند که اگر صهیونیست‌ها را در این نقطه جغرافیایی از دست بدهند، دیگر در غرب آسیا میدان نخواهند داشت.

آیت‌الله فلاحتی اجتماع ۱۳ آبان امسال را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: هر نهاد، سازمان‌ و تشکلی که در این اجتماع حضور پیدا می‌کنند با در دست گرفتن تابلوهای کوچک، اعلام هویتی کنند و با توجه حوادث فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها قطعا امسال شاهد اجتماعاتی گسترده خواهیم بود و می‌طلبد که مدیریت و کنترل‌ها و تدابیر لازم نیز اتخاذ شود.

انتهای پیام
captcha