اصلاندوز پیشتاز در اشتغال و خودکفایی مددجویان
کد خبر: 4177216
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

اصلاندوز پیشتاز در اشتغال و خودکفایی مددجویان

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز گفت: کمیته امداد شهرستان اصلاندوز با ۵۸ درصد پرداختی تسهیلات اشتغال و خودکفایی در سال جاری، پیشتاز ایجاد فرصت‌های شغلی است که امیدواریم با همکاری هرچه بیشتر بانک‌های عامل بتوانیم گام‌های موثرتری را در این زمینه برداریم.

اشتغالبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباذر قربانی، رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز، ۳۰ مهرماه، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با برگزاری جلسات مستمر و همراهی بانک‌ها، به ۵۶ طرح کارآفرینی و خودکفایی مددجویان شهرستان اصلاندوز تسهیلات پرداخت شده است.

وی برگزاری جلسات مستمر با بانک‌های عامل و تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه‌ها و حمایت از مددجویان کمیته امداد را از اقدامات موثر این نهاد برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا این ظرفیت اشتغال و کارآفرینی همچنان توسعه یابد.

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز گفت: کمیته امداد اصلاندوز در ایجاد اشتغال از شهرستان‌های پیشتاز استان اردبیل است که در سال‌جاری موفق به کسب رتبه اول در حوزه اشتغال شد.

قربانی به دیدار با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اصلاندوز اشاره و بیان کرد: در این بازدیدها، در کنار دلجویی و مساعدت به خانواده‌های نیازمند تلاش می‌شود تا انگیزه آن‌ها را برای ایجاد فرصت شغلی و رسیدن به استقلال اقتصادی ارتقا دهیم.

انتهای پیام
captcha