ادامه تظاهرات حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کشورهای مختلف جهان + فیلم
کد خبر: 4177061
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

ادامه تظاهرات حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کشورهای مختلف جهان + فیلم

هزاران نفر از مردم در شهرهای مختلف جهان با شرکت در تظاهرات‌هایی خواستار پایان حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، تظاهرات حمایت از مردم فلسطین در کشورهای مختلف جهان همچنان ادامه دارد. در ایرلند، مالزی، ترکیه و نیجریه مردم با حضور در تظاهرات کشتار غیرنظامیان در غزه توسط اسرائیل را محکوم کردند.

امروز هزاران نفر در پایتخت مالزی برای ابراز همبستگی با فلسطینیان تظاهرات کردند.
 
معترضان در میدان استقلال کوالالامپور در تظاهرات سازمان‌دهی شده توسط سازمان‌های غیردولتی محلی که کمک‌های بشردوستانه برای فلسطینیان را سازماندهی می‌کنند تجمع کردند.
 
بسیاری از معترضان چفیه بر سر داشتند و پلاکاردهایی را حمل می‌کردند و خواستار صلح در فلسطین و پایان دادن به حمایت ایالات متحده از ارتش رژیم اسرائیل بودند.
 
سیکین شمس‌الدین، متخصص فناوری اطلاعات 40 ساله در این تجمع به الجزیره گفت: حتی تماشای ویدیوها سخت است زیرا نمی‌توانم تصور کنم که زندگی در آنجا زیر بمباران چگونه است. وی افزود: این بسیار تأسف‌آور است که در این دوران که در بیشتر جهان صلح حاکم است، یک مکان اشغال شده و تحت آپارتاید وجود دارد. 
 
حسین ابوزینه، یک شرکت‌کننده فلسطینی 35 ساله گفت که خانواده‌اش در کرانه باختری پس از تشدید درگیری‌ها از جمله حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در این منطقه در نگرانی هستند. وی افزود: ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا حمایت خود را نشان دهیم.

همچنین هزاران نفر از مردم نیجریه روز شنبه در پارک گانی فاوهینمی در پایتخت این کشور در اعتراض به بمباران غزه توسط نیروهای اسرائیلی، از دولت نیجریه خواستند تا تمامی روابط دیپلماتیک خود با اسرائیل را تا دستیابی به راه حل دو کشوری متوقف کند.

شرکت‌کنندگان زن و مرد پلاکاردهایی را حمل می‌کردند که روی آن نوشته شده بود «فلسطین را آزاد کنید، غزه را آزاد کنید»، «اکنون به آپارتاید اسراییل پایان دهید!»، نیجریه‌ای‌ها متحد برای فلسطین، نیجریه‌ای‌ها خواستار عدالت برای فلسطین هستند. مردم آمریکا باید همکاری بایدن با قاتلان را متوقف کنند.
 
جمعی از سازمان‌های اسلامی  نیجریه هم با حمایت از فلسطین  از جامعه بین‌المللی به رهبری سازمان ملل خواستند تا بمباران غزه و سایر مناطق را که نه تنها برای فلسطینیان بلکه برای جهان وحشت به همراه داشته است، متوقف کند.
 
مردم ترکیه نیز با قرار دادن اسباب بازی در مقابل کنسولگری اسرائیل در استانبول جنایات اسرائیل در حق کودکان غزه را محکوم کردند.
ادامه حمایت مردم کشورهای جهان از فلسطین
ادامه حمایت مردم کشورهای جهان از فلسطین
ادامه حمایت مردم کشورهای جهان از فلسطین
ادامه حمایت مردم کشورهای جهان از فلسطین
ادامه حمایت مردم کشورهای جهان از فلسطین
ادامه حمایت مردم کشورهای جهان از فلسطین
در دوبلین، پایتخت جمهوری ایرلند نیز مردم در تظاهراتی گسترده خواستار پایان کشتار مردم غزه شدند. 
 
 
 
انتهای پیام
captcha