اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از مادران و کودکان غزه برگزار می‌شود
کد خبر: 4176863
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از مادران و کودکان غزه برگزار می‌شود

اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از مادران و کودکان غزه ساعت 16 روز دوشنبه، اول آبان‌ماه در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز، 29 مهرماه در نشست ستاد برگزاری اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از مادران و کودکان غزه که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در تشدید ظلم و ستم به مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین و غزه اظهار کرد: اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از مادران و کودکان غزه عصر روز دوشنبه، اول آبان‌ماه در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرازی از دعای 38 صحیفه سجادیه امام زین العابدین(ع)، افزود: پیام دعای امام سجاد(ع) این است که اگر کسی ظلمی را ببیند و هیچ واکنشی نشان ندهد، در پیشگاه خداوند روسیاه و گناهکار است.

اشجری این دعای امام سجاد(ع) را درس‌آموز دانست و گفت: هر انسان آزاده وظیفه دارد در برابر ظلم در هر نقطه از عالم ایستادگی کند و ضرورت این ایستادگی در برابر رژیم غاصبی چون اسرائیل برای مسلمانان دو چندان خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه سکوت در برابر جنایات رژیم دژخیم صهیونیستی و حامیان استکبار آن به ویژه آمریکای جهانخوار جایز نیست، تصریح کرد: هر انسان آزاده‌ای در دنیا که وجدان بیداری دارد و بهره‌ای از انسانیت برده از رنج این روزهای مردم بی‌پناه غزه آزرده خاطر شده و خواستار برخورد جدی سازمان‌های بین‌المللی با جنایتکاران صهیونیستی است.

وی با اشاره به کلام علامه شهید مرتضی مطهری مبنی بر لزوم شناخت شمر زمانه، بیان کرد: شمر امروز رنگ و بوی همان شمر 1400 سال پیش را دارد و اگر دشمن را به خوبی بشناسیم در مقابل آن محکم‌تر خواهیم ایستاد.

اشجری از برگزاری اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از مادران و کودکان غزه در شهرستان‌های استان گیلان خبر داد و افزود: این اجتماع در شهر رشت ساعت 16 روز دوشنبه، اول آبان‌ماه در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت برگزار خواهد شد.

سردار محمدحسن حاتمی، مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهر رشت نیز در این نشست به جنایت و نسل‌کشی رژیم نامشروع صهیونیستی در غزه علی‌رغم هیاهوی پر سر و صدای دموکراسی جهان غرب اشاره کرد و گفت: کسانی که در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته‌اند، تحمل دیدن ظلم و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند.

وی با بیان اینکه دیدن تصاویر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برای هر انسان آزاده‌ای دشوار و دردناک است، اظهار کرد: امروز امت اسلامی و جامعه انسانی به سهم خود مدافع آرمان فلسطین است و با اعتراض و اجتماع و کمک‌های مادی و معنوی، برای توقف جنایت‌های اسرائیل و خنثی شدن شر صهیونیست‌ها تلاش می‌کند.

سردار حاتمی به برگزاری اجتماع بانوان گیلانی در حمایت از مادران و کودکان غزه در شهر رشت اشاره و تصریح کرد: شرکت‌کنندگان این مراسم بانوان گیلانی به ویژه مادران همراه با فرزندان خود خواهند بود.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهر رشت از اجرای شعرخوانی، گروه سرود، سخنرانی و غیره در این اجتماع خبر داد و بیان کرد: امیدواریم همانند همیشه شاهد حضور گسترده و پرشور مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان گیلان در این مراسم باشیم.

انتهای پیام
captcha