تجمع مردم انزلی در حمایت از غزه برگزار شد
کد خبر: 4176486
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

تجمع مردم انزلی در حمایت از غزه برگزار شد

مردم ولایتمدار بندر انزلی با تجمع خودجوش در گلزار شهدای این شهر، اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله به مردم مظلوم غزه و بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

تجمع مردم انزلی در حمایت از غزه برگزار شد

به گزارش ایکنا از گیلان، مردم ولایتمدار بندر انزلی امروز، 27 مهرماه با تجمع خودجوش در گلزار شهدای این شهر و با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی با شعار «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا» و مشت‌های گره کرده شهادت و مجروح شدن بیش از هزار نفر از مردم بی‌دفاع غزه را محکوم و انزجار و نفرت خود را از حرکت ددمنشانه رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام کردند.

حجت‌الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین، امام جمعه بندر انزلی در این مراسم اظهار کرد: در ایام بسیار سخت و تلخ به واسطه اقدامات و جنایت‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین، در این اجتماع باشکوه برای محکومیت این جنایت‌ها گرد هم آمده‌ایم.

وی افزود: همانطور که خداوند در قرآن کریم فرموده عمده جنایت‌هایی که علیه بشریت و علیه مسلمانان انجام شده و می‌شود، به دست صهیونیست‌ها و مشرکین است. در سرزمین‌های اشغالی بیش از ۷۰ سال است که صهیونیست‌ها دست به کشتار، جنایت، اهانت و ویرانی خانه‌ها و غصب سرزمین‌ها و اراضی کشور اسلامی و فلسطین زدند و امروزه با وقایع اخیر این جنایت‌ها به اوج خود رسیده که قلب هر انسان آزاده را به درد می‌آورد.

امام جمعه بندر انزلی تأکید کرد: ضروری است که بدانیم در کنار صهیونیست‌های جنایتکار و پشت پرده همه این شرارت‌هایی که در سراسر گیتی اتفاق می‌افتد، آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث و برخی از دولت‌های غربی به عنوان پشتیبان و تأمین‌کننده این شرارت‌ها هستند.

شمس‌الدین با بیان اینکه سرنوشت رژیم غاصب صهیونیستی به سرنوشت آمریکایی‌‌ها گره خورده و یک ارتباط دو سویه مستمر بین این دو مجموعه جنایتکار وجود دارد، گفت: رئیس جمهور آمریکا صراحتاً اظهار کرده اگر اسرائیل هم نبود ما باید امروز اسرائیل را ایجاد می‌کردیم زیرا وجود اسرائیل برای امنیت آمریکا ضروری است لذا اضمحلال و زوال هر یک در دیگری اثرگذار است.

امام‌ جمعه بندر انزلی تأکید کرد: اضمحلال آمریکا را با خروج خفت بارشان از منطقه شاهد بودیم و امروز هم زوال رژیم غاصب صهیونیستی را شاهد هستیم لذا با شتاب‌زدگی و اضطراب، مقامات آمریکایی در سرزمین‌های اسرائيل حضور پیدا می‌کنند برای اینکه بتوانند با به دست گرفتن مدیریت سرزمین‌های اشغالی اوضاع را کنترل کنند چون سران رژیم صهیونیستی تمرکز فکری به واسطه حمله برق آسا و کوبنده مقاومت را از دست دادند. حملات امروز و این جنایات ددمنشانه اهداف و مقاصد متعددی را دنبال می‌کند از جمله اینکه تصور می‌کنند هیمنه شکست خورده غیر قابل ترمیم‌شان را جبران کرده و رعب در دل ملت‌ها و ملت فلسطین و مردم غزه ایجاد کنند.

انتهای پیام
captcha