ارتقای سطح خدمات مجموعه‌‌های رفاهی فرهنگیان در دستور کار دولت قرار دارد
کد خبر: 4174746
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

ارتقای سطح خدمات مجموعه‌‌های رفاهی فرهنگیان در دستور کار دولت قرار دارد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ارتقای سطح خدمات مجموعه‌های رفاهی فرهنگیان را در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، گفت: باید خدمات مرکز رفاهی فرهنگیان برای خدمت‌رسانی به این قشر توسعه یابد.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از فارس، در راستای سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت امروز،20 مهرماه به استان فارس، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش نیز پس از ورود به شیراز در گام نخست به زیارت حرم حضرت شاهچراغ(ع) و شهدای حادثه تروریستی این حرم مطهر رفت.

وی در این سفر به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور به شهرستان‌های سرچهان، بوانات و اقلید در شمال استان سفر کرده و از پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها بازدید و در مراسم افتتاح چند طرح مشارکت خواهد کرد و با حضور در جمع اقشار مختلف مردم به سؤالات و مطالبات آنها پاسخ می‌دهد.

حضور در جمع فرهنگیان و دانش‌آموزان در شیراز و بازدید از چند آموزشگاه و پژوهشکده معلم، فضاهای دانشگاه فرهنگیان، حضور در شورای اداری استان فارس و...، از دیگر برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به شیراز است.

وزیر آموزش و پرورش امروز از مجموعه فرهنگی رفاهی باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز بازدید کرد و در حاشیه این بازید بر ضرورت بهسازی و بازسازی وضع موجود تأکید کرد و گفت: باید اعتباری برای بهسازی این وضعیت تخصیص یابد.

صحرایی با تأکید بر اینکه ارتقای سطح خدمات مجموعه‌های رفاهی فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد، تصریح کرد: فعالیت در مرکز رفاهی فرهنگیان شیراز باید در دو بخش به‌صورت همزمان انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش، شیراز را هدف گردشگری زیارتی، درمانی و علمی بسیاری از فرهنگیان کشور دانست و اظهار کرد: باید خدمات مرکز رفاهی فرهنگیان برای خدمت‌رسانی به این قشر توسعه یابد.

انتهای پیام
captcha