جشنواره «ترویج کتابخوانی کودک» در خرم‌آباد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4174576
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

جشنواره «ترویج کتابخوانی کودک» در خرم‌آباد برگزار شد + عکس

جشنواره «ترویج کتابخوانی کودک» از سوی جهاددانشگاهی لرستان با مشارکت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان به‌مناسبت گرامیداشت هفته کودک در دبستان غیرانتفاعی سما خرم‌آباد برگزار شد.

جشنواره «ترویج کتابخوانی کودک»به گزارش ایکنا از لرستان، جشنواره «ترویج کتابخوانی کودک» به‌مناسبت گرامیداشت هفته کودک، امروز، 19 مهرماه به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی واحد لرستان با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره‌کل آموزش و پرورش این استان در دبستان غیرانتفاعی سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد برگزار شد.

در این جشن که دانش‌آموزان پسر پایه‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم حضور داشتند، 230 جلد کتاب با موضوعات قصه‌های قرآنی و داستان پیامبران و امامان متناسب با گروه سنی آنان از سوی انتشارات جهاددانشگاهی واحد لرستان بین این دانش‎آموزان توزیع شد.

در بخشی از این مراسم دو برنامه قصه‌خوانی توسط یکی از مربیان و یکی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار و در ادامه این مراسم امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان، امین رسولی، معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان و اکبری، مدیر دبستان غیرانتفاعی سما خرم‎آباد در رابطه با اهمیت کتاب و کتابخوانی مباحثی را بیان کردند.

انتهای پیام
captcha