مسائل کلان فرهنگی در یزد شناسایی شد
کد خبر: 4173933
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

مسائل کلان فرهنگی در یزد شناسایی شد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه معضل و مسائل کلان فرهنگی استان در هر حوزه شناسایی شده است، گفت: مسائل فرهنگی اولویت‌دار استان به تفکیک حوزه‌های مختلف در پنج کمیته بررسی و برنامه‌ریزی می‌شود.

مهدیه‌السادات حسینی‌مطلق، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد، مهدیه‌السادات حسینی‌مطلق، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد، 16 مهرماه در اولین جلسه کمیته تخصصی اجتماعی، زنان و خانواده سند مهندسی فرهنگی استان، به کمیته‌های پنج گانه تدوین این سند اشاره کرد و گفت: مسائل فرهنگی اولویت‌دار استان به تفکیک حوزه‌های مختلف در پنج کمیته «فرهنگ، هنر و رسانه»، «امور دینی»، «تعلیم و تربیت»، «اقتصاد فرهنگ» و «اجتماعی، زنان و خانواده» بررسی و برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه معضل و مسائل کلان فرهنگی استان در هر حوزه شناسایی شده است، افزود: فهرست مسائل اولویت‌دار در حوزه زنان و خانواده نیز در جلسات کارشناسی احصا شده و طرح‌های پژوهشی و عملیاتی بر اساس بوم استان یزد تدوین و برنامه‌ریزی می‌شود.

اداره کل ورزش و جوانان، دادگستری، بهزیستی، فرماندهان بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثار گران، کمیته امداد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستگاه‌های عضو کمیته تخصصی اجتماعی، زنان و خانواده سند مهندسی فرهنگی استان هستند.

یادآور می‌شود در دومین جلسه کمیته‌های پنج گانه تدوین سند مهندسی فرهنگی استان یزد به ریاست علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مقرر شد کمیته‌های تخصصی بر اساس سند مهندسی فرهنگی کشور و نیازمندی‌های استان در این حوزه، سند استانی را تدوین کنند.

انتهای پیام
captcha