ثبت‌نام دهمین جشنواره «بیعت در غربت» در یزد آغاز شد
کد خبر: 4173780
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

ثبت‌نام دهمین جشنواره «بیعت در غربت» در یزد آغاز شد

ثبت‌نام دهمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری «بیعت در غربت» با رویکرد مهدویت و هدف ترویج فرهنگ مهدوی ویژه دانش‌آموزان دختر مقاطع متوسطه استان یزد آغاز شد.

دهمین جشنواره «بیعت در غربت» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دهمین جشنواره فرهنگی و هنری «بیعت در غربت» با موضوع تخصصی مهدویت و هدف ترویج فرهنگ مهدوی ویژه دانش‌آموزان دختر مقاطع متوسطه دوره اول و دوم در مدارس استان یزد برگزار می‌شود.

این جشنواره در هفت بخش مطالعاتی در رشته‌های حفظ زیارت آل یاسین به همراه جزوه تفسیری برای متوسطه دوره اول و حفظ دعای عهد به همراه جزوه تفسیری برای متوسطه دوره دوم، ادبی در رشته‌های شعرسرایی، فن بیان، معرفی و خوانش کتاب، هنرهای نمایشی شامل تئاتر مهدوی و خیمه‌گاه انتظار به همراه نمایشگاه مهدوی، هنرهای تجسمی در رشته‌های رنگ و روغن، آبرنگ، مداد رنگ، گواش، ترکیب خوشنویسی با تذهیب، تذهیب، نقاشی روی شیشه، خوشنویسی و کاریکاتور، هنرهای دستی در رشته‌های کار با کاشی، کار با سنگ، قالیبافی، منبت‌کاری، میناکاری، نقاشی روی شمع، نقاشی روی سفال، دکوپاژ، گلدوزی، سرمه‌دوزی، منجوق‌دوزی، ملیله‌کاری و سایر فعالیت‌های برجسته بر روی ترمه با محتوای مهدوی، هنرهای آوایی در رشته‌های سرود و تواشیح، تولید محتوای الکترونیک در رشته‌های انیمیشن‌سازی، موشن‌گرافیک و طراحی پوستر برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان باید تنها در هر بخش از بخش‌های هفت‌گانه یکی از رشته‌های آن بخش‌ها را انتخاب کنند و به طور کلی می‌توانند در دو رشته شرکت کنند. آثار ارسالی در تمامی رشته‌ها باید با محوریت امام زمان(عج) باشد در غیر اینصورت داوری نخواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک https://zil.ink/jashnvare_beiat_dar_ghorbat نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و برای اطلاع از جزییات بیشتر با شماره 09904563205 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha