برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی «هل اتی» در کاشان
کد خبر: 4173149
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲

برپایی نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی «هل اتی» در کاشان

آثار برگزیده پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» با محوریت آیات قرآن، مفاهیم نهج‌البلاغه و گفتمان انقلاب از منظر قرآن در نگارخانه مایا به نمایش درآمده است.

نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ملی «هل اتی» در کاشانبه گزارش ایکنا از اصفهان، از ١١ مهرماه و همزمان با اختتامیه پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» به دبیری احمد خوش‌حساب، در راستای تعالی و اشاعه هنر خوشنویسی، آشنایی مردم با این هنر و همچنین انتقال مفاهیم دینی و مذهبی، آثار برگزیده این رویداد با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، انجمن خوشنویسان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در نگارخانه مایا به نمایش درآمد.

در این نمایشگاه از میان ۱۰۲ اثر ارسالی از ۱۹ استان کشور به پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی»، ۵٠ اثر با رأی داوران برگزیده شدند و در قالب نمایشگاهی تا ۱۷ مهرماه در نگارخانه مایا واقع در خیابان دکتر غزنوی، نبش فروردین ششم به نمایش درآمده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای برپایی نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از آن بازدید کنند.

یادآور می‌شود، نمایشگاه آثار برگزیده پنجمین دوسالانه ملی خوشنویسی «هل اتی» در آستانه برگزاری آیین اختتامیه این رویداد با حضور مدیران و مسئولان شهری و هنرمندان کاشان در نگارخانه مایا گشایش یافت.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha