خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4173069
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم چهارمحال‌وبختیاری

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از اعزام ۱۴۹ گروه جهادی به مناطق صعب‌العبور و کمتر برخوردار استان و ارائه بیش از ۲۶ هزار نفر خدمت در سه ماهه دوم سال جاری خبر داد.

خدمت رسانی جامعت پزشکی در مناطق محروم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)، سرهنگ پاسدار کاظم کبیری، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس گفت: در راستای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم به‌ویژه اهالی مناطق صعب‌العبور و کمتر برخوردار استان، طی سه ماهه دوم سال جاری 149 گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی و کانون‌های تابعه در قالب طرح ملی شهید دکتر رهنمون به شهرستان‌های مختلف اعزام شدند.

وی با تشریح خدمات ارائه شده به مردم در قالب طرح شهید رهنمون طی سه ماهه دوم سال جاری، افزود: این خدمات شامل ویزیت توسط متخصص پوست و مو، ویزیت و معاینه توسط تیم‌های متخصص، جراح پلاستیک ترمیمی، متخصص زنان، پزشک عمومی و نیز ارائه داروهای رایگان توسط تمامی تیم‌ها بوده است.

کبیری در پایان از تداوم خدمات تیم‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی در مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری تا پایان سال و مناسبت‌های مختلف خبر داد.

انتهای پیام
captcha