بیست و هشتمین کنگره ملی قرآن دختران سمپاد در یزد آغاز شد
کد خبر: 4172914
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

بیست و هشتمین کنگره ملی قرآن دختران سمپاد در یزد آغاز شد

بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان با حضور متسابقان دختر سراسر کشور در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان یزد آغاز شد.

آغاز بیست و هشتمین کنگره ملی قرآن دختران سمپاد در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان با حضور متسابقان دختر سراسر کشور در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان یزد آغاز شد.

حسین دهقان، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان یزد در حاشیه این مراسم به ایکنا گفت: کنگره ملی قرآن سمپاد با حضور بیش از 350 نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان از سراسر کشور برگزار می‌شود که عصر روز سه‌شنبه در یزد آغاز و تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش مفاهیم و آوایی در حال برگزاری است که برگزاری کلاس‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب و همچنین یزدگردی از برنامه‌های جنبی این مسابقات خواهد بود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان یزد گفت: اختتامیه مسابقات نیز روز جمعه برگزار و با حضور مسئولان، برگزیدگان این دوره از مسابقات معرفی و تجلیل خواهند شد.

یادآور می‌شود بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان، روز جمعه، هفتم مهرماه در گروه پسران آغاز و روز دوشنبه، دهم مهرماه با معرفی برترین‌ها به‌کار خود پایان داد. این مسابقات در گروه دختران از عصر روز سه‌شنبه در یزد آغاز و در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha