مسیر موفقیت تک‌بعدی نیست
کد خبر: 4170655
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

مسیر موفقیت تک‌بعدی نیست

استاندار قزوین با بیان اینکه موفقیت تک‌بعدی نیست، گفت: ممکن است مسیر موفقیت هر فرد متقاوت باشد و دانش آموزان باید استعدادهای خود را کشف کنند و در مسیر علایق خود قدم بردارند زیرا شادترین افراد کسانی هستند که تک بعدی نیستند.

اعلایی استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، در مراسم استانی زنگ مهر و مقاومت با شعار «همه با هم یک صدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» که امروز یکم مهر در دبیرستان دخترانه حاجی بهرامی برگزار شد، گفت: آنچه در دنیای امروز اهمیت بسیاری دارد این است که سعی کنید روحیه خود باوری و توان را در وجود خود تقویت کنید چراکه اگر به خود باور داشته باشید می‌توانید قله‌های موفقیت شخصی و اجتماعی را فتح کنید.

وی در ادامه بیان کرد: موفقیت تک‌بعدی نیست و ممکن است مسیر موفقیت هر فرد متقاوت باشد و شما دانش آموزان باید استعدادهای خود را کشف کنید و در مسیر علایق خود قدم بردارید زیرا شادترین افراد کسانی هستند که تک بعدی نیستند و اگر شما هم به کشف استعداد خود برسید قطعاً در مسیر توفیقات بیشتر حرکت خواهید کرد.

این مسئول اظهار کرد: معلمان نیز بدانند در شرایط فعلی وظیفه آنان برانگیختن روح امید در دانش‌آموزان است چراکه هدف دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در نسل جوان است. معلمان باید تلاش کنند جوهره امید را در زندگی شخصی و جمعی دانش‌آموزان ایجاد کنند تا امید در جامعه افزایش یابد و آینده بهتری رقم بخورد.

اعلایی در پایان خاطرنشان کرد: شیطان نیز دشمن اولیه انسان است و باید در مسیر تقابل با شیطان حرکت کنیم و امید را گسترش دهیم، امیدوارم تمامی دانش‌آموزان در مسیر علم راه رشد و تعالی را طی کنند و به توفیقات بیشتری برسند.

علم سلاحی مهم در دنیای امروز است

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، نیز در این مراسم اظهار کرد: قله‌ای که چندین سال است رهبر معظم انقلاب از آن سخن می‌گویند قله علم است ایشان می‌فرمایند باید سلطان عالم شویم و این امر جز با علم محقق نخواهد شد.

وی افزود: اگر سلطان عالم شویم می‌توانیم عقب‌ماندگی‌های خودمان را جبران کنیم و حقمان را از دنیا بگیریم چراکه در دنیای امروز علم سلاحی مهم به شمار می‌آید.

رفیعی با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: یکی از هزاران درس دفاع مقدس اعتماد به نفس بود، در پیچیده‌ترین جنگ اعتماد فرزندان وطن به امام راحل سبب شد که جنگ را با پیروزی به پایان برسانیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان تصریح کرد: شما دانش‌آموزان امروز باید با رقم زدن پیشرفت‌های علمی و با در کنار هم بودن، ما را در رسیدن به قله‌ای که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده‌اند، کمک کنید.

انتهای پیام
captcha