۶۰۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در میامی برگزار می‌شود
کد خبر: 4170095
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

۶۰۰ عنوان ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در میامی برگزار می‌شود

فرماندار میامی از برنامه‌ریزی برای اجرای ۶۰۰ عنوان فعالیت ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع از جمله این برنامه‌ها است.

علیرضا آشوری فرماندار میامی

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشوری، فرماندار میامی، عصر روز گذشته، 28 شهریور در نشست برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته دفاع مقدس میامی از برگزاری ۶۰۶ عنوان برنامه و فعالیت همزمان با این ایام در شهرستان خبر داد و گفت: همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت همزمان با دیگر نقاط کشور در میامی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه روایتگری و تقدیر از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان از برنامه‌های مهم این همایش است اظهار کرد: عطر افشانی گلزار شهدا با حضور تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

فرماندار میامی با بیان اینکه فضاسازی متناسب با این ایام در شهرستان میامی با همکاری شهرداری‌ها انجام خواهد شد اظهار کرد: مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر دولت در دستگاه‌های اجرایی شهرستان میامی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

آشوری ازبرپایی میز خدمت با هدف رفع مشکلات مردم و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و هنری در میامی خبر داد و افزود: تور رسانه‌ای تبیین اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان میامی در راستای کارهای بزرگ در شهرستان میامی شامل بهسازی راه‌های روستایی پل ابریشم مسیر دسترسی روستای باغچه و محور فرومد شفیع آباد نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha