خزانه‌دار کل کشور سفیر اهدای خون شد
کد خبر: 4169848
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

خزانه‌دار کل کشور سفیر اهدای خون شد

خزانه‌دار کل کشور به خاطر اهدای مستمر خون و تأثیرگذاری و حمایت بی‌شائبه در ترویج فرهنگ اهدای خون و توسعه خدمات سازمان انتقال خون، طی مراسمی به جمع سفیران اهدای خون پیوست.

خزانه دار کل کشور سفیر اهدای خون شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی، رحمت‌الله اکرمی، خزانه دار کل کشور، در نشست با مدیرعامل و معاونان و جمعی از مدیران ارشد سازمان انتقال خون، در جریان دستاوردها، اهداف و نیازها و وضعیت بودجه و اعتبارات این سازمان قرار گرفت.

بنابراین گزارش وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد سازمان انتقال خون، برای تسهیل پیشبرد اهداف سازمان قول مساعد داد.

اکرمی ضمن تشکر از زحمات مجموعه سازمان انتقال خون و با اهمیت خواندن خدمات نجات بخش آن گفت: برای تقویت زیرساخت‌ها و توسعه خدمات این سازمان نهایت تلاش خود را خواهم‌کرد.

در این دیدار ، مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران نیز ضمن تشکر از حمایت‌های همه جانبه و نگاه مثبت مجموعه خزانه‌داری کل کشور و شخص دکتر اکرمی، گزارشی از دستاوردها و عملکرد سازمان انتقال خون ارائه داد و نیازهای ارزی مربوط به گسترش خدمات نوینی که در سال جاری رونمایی شده را مطرح‌ کرد.

در ادامه این دیدار اکرمی که از اهدا کنندگان مستمر خون و حامیان و مروجان فرهنگ اهدای خون است، لوح سفیر اهدای خون را از مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران دریافت کرد.

پس از این نشست اکرمی و همراهان، به مناسبت روز جهانی سلول‌های بنیادی از مرکز پذیره نویسی سلول‌های بنیادی غیر خویشاوند سازمان انتقال خون(سپاس) و تجهیزات و تشکیلات بانک خون بند ناف بازدید کردند.

انتهای پیام
captcha