معرفی برگزیدگان بخش معارفی مسابقات قرآن در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4169249
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

معرفی برگزیدگان بخش معارفی مسابقات قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در اطلاعیه‌ای اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی آزمون رشته‌های معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را در چهارمحال‌وبختیاری اعلام کرد.

مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در اطلاعیه‌ای اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی آزمون رشته‌های معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم را در چهارمحال‌وبختیاری اعلام کرد.

در این اطلاعیه تأکید شده است، با عنایت به اتمام آزمون مرحله شهرستانی بخش معارفیِ چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در تاریخ ۳۰ مردادماه برگزار شده بود، نتایج نهایی و اسامی راه‌یافتگان به مرحله استانی جهت اطلاع‌رسانی به نفرات راه‌یافته اعلام می‌شود. 

یادآور می‌شود، حدنصاب نفرات راه‌یافته به مرحله استانی در رشته‌ تفسیر، 75 امتیاز از 120 و در رشته‌های صحیفه سجادیه و نهج ‌البلاغه 65 امتیاز از 120 تعیین شده است.

همچنین مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه باتوجه به درخواست برخی از استان‌ها مبنی بر در نظر گرفتن فرصت بیشتر به راه‌یافتگان جهت مطالعه منابع آزمون، زمان برگزاری آزمون مرحله استانی را از ۱۳ مهرماه به ۲۷ مهرماه ساعت 10 تا 11 صبح تغییر داد.

اسامی برگزیدگان و راه‌یافتگان به مرحله استانی در بخش معارفی این دوره از مسابقات در چهارمحال‌وبختیاری در ادامه می‌آید: 

معارف قرآن بانوان

معارف نهج البلاغه بانوان

معارف صحیفه سجادیه بانوان

ترجمه یس و الرحمن بانوان

معارف نهج البلاغه آقایان

معارف قرآن آقایان

معارف صحیفه سجادیه آقایان

ترجمه یس و الرحمن آقایان

انتهای پیام
captcha