دسته عزاداری و اجتماع نیرو‌های مسلح قم برگزار شد
کد خبر: 4168999
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
همزمان با ۲۸ صفر؛

دسته عزاداری و اجتماع نیرو‌های مسلح قم برگزار شد

دسته عزاداری و اجتماع عظیم نیرو‌های مسلح استان قم در سالروز رحلت شهادت‌گونه نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با عنوان «امت رسول الله(ص)» برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، دسته عزاداری و اجتماع عظیم نیرو‌های مسلح استان قم همزمان با ۲۸ صفر، شامل پایوران و پرسنل سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع)، فرماندهی انتظامی استان قم، رده‌های ارتش مستقر در قم و عموم مردم امروز پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماهبرگزار شد.

نیرو‌های مسلح و مردم انقلابی قم ضمن حضور مقتدرانه خود با حرکت از حرم بانوی کرامت به سمت بیت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) ضمن عزاداری و مرثیه سرایی ایام رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق بستند.

در ابتدای این اجتماع عظیم حجت.السلام والمسلمین سیدحسن اکبری، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به آیه «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در آغازین روز‌های بازگشت به میهمن عزیزمان با اتکا به این آیه فرموند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم هدف از این اجتماع عظیم را پیمان مجدد با عظمت خاندان بزرگ عصمت و طهارت حضرت بقیه الله اعظم(عج) و نائب بر حقش دانست و افزود: جمله «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را دارای شأنی است و این شأن انقلاب را می‌برد تا به دست صاحبش حضرت، ولی عصر (عج) برساند.

وی ابراز کرد: انقلاب در این روزها، آخرین قله‌ها را طی می‌کند و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ این قله‌ها با وجود مبارک شما سربازان گمنام و فداکار و عزیز ان شاء الله رقم می‌خورد. به خودتان ببالید که شما جزء «وَالَّذِینَ مَعَهُ» هستید.

اکبری افزود: شما در طول ۴۵ سال انقلاب، این را به تمام مردم دنیا فهماندید که ما تا آخرین قطره خون در پای این انقلاب که برگرفته از انقلاب جهانی حضرت نبی اعظم و برپاکننده انقلاب جهانی فراگیر و آن انقلاب حضرت امام عصر امام زمان(عج) می‌باشد، خواهیم بود و در فرمانبرداری از ولی امر مسلمین همچون گذشته محکم گام بر می‌داریم.

انتهای پیام
captcha