اسامی داوران مسابقات قرآن خانواده‌های نیروهای مسلح اعلام شد + جدول زمان‌بندی
کد خبر: 4168165
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

اسامی داوران مسابقات قرآن خانواده‌های نیروهای مسلح اعلام شد + جدول زمان‌بندی

اسامی داوران چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌ها و چهاردهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل نیروهای مسلح اعلام شد.

چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌ها و چهاردهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل نیروهای مسلح

به گزارش ایکنا، چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌ها و چهاردهمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل نیروهای مسلح طی بازه زمانی ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه به میزبانی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران(فراجا) در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) تهران با حضور برگزیدگان سپاه پاسداران، وزارت دفاع، فرماندهی انتظامی، ارتش و ستاد فرماندهی کل قوا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و اجزاء 3، 5، 10، 15 و 20 و اذان و مفاهیم جزء ۲۲ تفسیر نمونه برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها در مقطع بانوان شاغل، همسران، فرزندان دختر و پسر در دو مقطع پایین و بالای 15 سال با قضاوت داوران ملی و بین‌المللی برپا خواهد شد.

داوران گروه بانوان شاغل، همسران و دختران در بخش تجوید شامل مرضیه دیانی، فاطمه شیرازی، مرجان نیاورانی و در بخش صوت شامل زهرا بهاری، مریم منصوریان‌فر، رضوان جلالی‌فر، در بخش لحن شامل ایمان صحاف، زینب آقایی و سمانه کوچکی، در بخش وقف و ابتدا شامل حوریه عقبایی، معصومه آگاهی و هاجر حیدری و در بخش حُسن حفظ شامل الهام ماندگارمهر و نجمه شبانی‌قهرودی خواهد بود.

جدول زمانبندی گروه بانوان شاغل

جدول زمانبندی گروه همسران

همچنین قضاوت این دوره در گروه پسران در بخش صوت با محمدحسین سعیدیان و نصرت‌الله حسینی، در بخش لحن با صالح اطهری‌فرد و محسن یاراحمدی، در بخش تجوید با محمدرضا پورزرگری و عباس امام‌جمعه و در بخش وقف و ابتدا با قضاوت کریم دولتی و سعید رحمانی و در بخش صحت حفظ با قضاوت امیر آقایی همراه است.

جدول زمانبندی گروه فرزندان دختر

جدول زمانبندی گروه فرزندان پسر

انتهای پیام
captcha