جامعه‌ای که به سمت خدا حرکت کند، فساد ستیز می‌شود
کد خبر: 4167379
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

جامعه‌ای که به سمت خدا حرکت کند، فساد ستیز می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: جامعه‌ای که به سمت خدا حرکت کند، فساد ستیز می‌شود و جوانی که به سمت مبارزه با فساد حرکت کند، ظلم ستیز و مطالبه‌گر خواهد شد.

امام جمعه همدانبه گزارش ایکنا از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی‌موثق   نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان امروز چهارشنبه 15 شهریور ماه در مراسم چهلم شهید مدافع امنیت شهید  علی میرزایی در مسجد جامع روستای حسین آباد ناظم ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: هدف امام حسین(ع) از اینکه خود، فرزندان و 18 نفر از سادات بنی‌هاشم را در یک روز فدا کرد و 40 روز زنان بنی‌هاشم  اسیر شدند، نجات ما از جهالت، بی خردی‌ها و ضلالت‌ها بود.

وی با بیان اینکه حرکت جامعه به سمت خداوند و احیای واقعی دین اسلام  یکی  از اهداف امام حسین(ع) بود، افزود: جامعه‌ای که به سمت خدا حرکت کند، فساد ستیز می‌شود و جوانی که به سمت مبارزه با فساد حرکت کند،  ظلم ستیز و مطالبه‌گر خواهد شد و ماندگاری امروز امام حسین(ع) و اینکه 20 میلیون نفر بر گرد حرم ایشان طواف می‌کنند، نشان دهنده پیروزی و ماندگاری جریان حق است.

امام جمعه همدان با اشاره به افزایش حضور مردم در عزاداری سیدالشهدا(ع) و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی با وجود تبلیغات و تلاش گسترده دشمنان، گفت: این شور و استقبال نشان‌دهنده این است که جبهه حق ماندگار است .

وی با بیان اینکه امروز دشمن جنگ ترکیبی و اقتصادی علیه ما به راه انداخته است و در عرصه‌های رسانه‌ای، تبلیغات وسیعی علیه کشور انجام می‌دهد، افزود: ما به دشمنان می‌گوییم کشوری که کشور اهل بیت است، ماندگار است.

شعبانی  با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای جلوگیری از فساد قیام کرده و جان خود را فدا کردند تا جامعه بستر فساد، سردرگمی و خرافات نشود، صریح کرد: امروز نیروهای فراجا برای تحقق اهداف امام حسین(ع) که همان مبارزه با فساد اقتصادی، تبعیض در جامعه، فساد اخلاقی، آلودگی جوانان و جرم و جنایت است خود را فدا می‌کنند.

وی به حضور مجاهدانه نیروهای فراجا در مرزهای کشور و در خط مقدم  اشاره کرد و گفت: شهید میرزایی با نگاه اعتقادی که در مجموعه فراجا حاکم است، خود را مدافع مردم می‌دانست، نیروهای فراجا برای حفظ امنیت و سلامت مردم و جوانان جامعه جان خود را به خطر می اندازند.

امام جمعه همدان ضمن تقدیر از خدمات نیروهای فراجا خطاب به آنان گفت: مردم قدردان زحمت شما هستند با وجود برخی مشکلات معیشتی و گلایه‌ها، امنیت حاکم بر کشور در پرخطرترین منطقه دنیا و در کشوری که اطرافش پایگاه‌های زیادی بوده و برنامه‌ریزی‌های دشمن در آن بسیار زیاد است،  امنیتی ستودنی است.

وی این امنیت را مرهون زحمات، مجاهدت‌ها، ایستادگی و مقاومت فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و ارتش دانست که با وجود همه سختی‌ها در حال مجاهدت هستند.

امام جمعه همدان با اشاره به برگزاری کنگره ملی 8000 شهید استان گفت: این انقلاب به سادگی بدست نیامده و محصول فداکاری و مجاهدت شهدا و خانواده‌های آنان است پس ما باید قدردان این خانواده‌ها باشیم.

وی تاکید کرد: اختلاس‌گرانی که به اموال بیت‌المال دست درازی می‌کنند، در حق 90 میلیون نفر ظلم کرده و باید دستش قطع شود، این اختلاس‌گران اگر در ظاهر از کشور خارج می‌شوند احساس پیروزی نداشته باشند چرا که جریان حق ماندگار است.

شعبانی یادآور شد: مسئولان کشور نه با گفتار؛ بلکه با حل مشکلات معیشت مردم قدردانی عملی از آنان داشته باشند، دولت در عرصه‌های کلان اقتصادی دستاوردهای خوبی داشته و امیدواریم در عرصه‌های معیشت روزمره مردم نیز اهتمام بورزد.

 در ادامه سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان نیز ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت شهید میرزایی اظهار کرد: تبریک از آن جهت است که فیض عظیم شهادت لیاقت می‌خواهد و خانواده این شهید بزرگوار می‌دانند شهید میرزایی برگزیده و انتخاب شده از سوی حضرت حق بود.

وی ضمن تسلیت به نیروهای فراجا، خانواده شهید و مردم شهرستان برای از دست دادن این افسر لایق، شجاع، متدین خاطرنشان کرد: چهل روز است که ما در فقدان این شهید می‌سوزیم.

سرهنگ دوم «علی میرزایی» پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر ۳ مرداد‌ماه سال جاری در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید که یک دختر ۶ ساله و یک پسر ۱۴ ساله از وی  به یادگار مانده است.

انتهای پیام
captcha