نظارت بر کیفیت آب آشامیدنی زائران پاکستانی هر روز کنترل می‌شود
کد خبر: 4167302
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

نظارت بر کیفیت آب آشامیدنی زائران پاکستانی هر روز کنترل می‌شود

تیم کارشناسان مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب سیستان‌وبلوچستان همه روزه ضمن بازدید از زائرسرای امام رضا (ع) و پایانه مرزی میرجاوه، کیفیت آب شرب زائران امام حسین (ع) را پایش و کنترل می‌کنند.

نظارت بر کیفیت آب آشامیدنی زائران پاکستانیبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان، با توجه به اهمیت نظارت بر کیفیت آب تحویلی به زائران پاکستانی اباعبدالله (ع)، علاوه بر حضور شبانه‌روزی، یک نفر از پرسنل آب و فاضلاب میرجاوه در محل زائرسرای امام رضا (ع)، روزانه دو نفر از کارشناسان مرکز پایش و آزمایشگاه در محل حضور داشته و بر امر کیفیت آب نظارت مستقیم دارند.

بنا بر این گزارش، در بازرسی بهداشتی کارشناسان مرکز پایش آب و فاضلاب سیستان‌وبلوچستان، گزارش‌دهی و ثبت کلرسنجی از خروجی مخازن ذخیره، شبکه توزیع آب، آب‌سردکن‌ها، موکب‌ها و ...، انجام و همچنین نمونه‌برداری از آب جهت انجام آزمون‌های میکروبی، بیولوژی و فیزیک و شیمیایی صورت می‌گیرد و نتایج آن به مرکز بهداشت و مراجع بالاتر ارائه می‌شود.

تیم کارشناسان مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب سیستان‌وبلوچستان همه روزه ضمن بازدید از زائرسرای امام رضا(ع) و پایانه مرزی میرجاوه، کیفیت آب شرب زائران امام حسین (ع) را پایش و کنترل می‌کنند.

انتهای پیام
captcha