راه‌اندازی پویش «لبیک یا قرآن» در طریق‌ الحسین(ع)
کد خبر: 4167193
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

راه‌اندازی پویش «لبیک یا قرآن» در طریق‌ الحسین(ع)

پویش «لبیک یا قرآن» با جمع‌خوانی سوره مسد به همت قرارگاه مردمی اربعین در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا همزمان با اربعین حسینی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا، قرارگاه مردمی ـ قرآنی اربعین امسال یکی از بزرگترین موکب‌های قرآنی را در مسیر پیاده‌روی اربعین راه‌اندازی کرده است و در کنار این حرکت پویش‌ها و موج‌های متنوع قرآنی را راه‌اندازی کرده است.

یکی از پویش‌هایی که توسط این قرار‌گاه راه‌اندازی شده است «لبیک یا قرآن» با جمع‌خوانی سوره مسد است که در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا و همزمان با اربعین حسینی راه‌اندازی شده است.

‌یکی دیگر از پویش‌هایی که در موکب‌های قرآنی مسیر اربعین انجام می‌شود، پویش حفظ، قرائت و تدبر در سوره فجر است که به تعبیر امام صادق(ع) سوره امام حسین(ع) است؛ بنابر این ترنم آیات زیبای سوره فجر یکی از رویدادهای مبارکی است که در این مسیر اتفاق خواهد افتاد.

افرادی که نمی‌توانند در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند ولی می‌خواهند این جریان قرآنی را تقویت کنند نیز می‌توانند با ارسال عدد ۳ به سامانه ۳۰۰۰۱۴۴۲ در تأمین هزینه‌های این موکب‌ها مشارکت کنند و در ثواب آن سهیم شوند. 

همچنین عموم علاقه‌مندان به شرکت در پویش حفظ، قرائت و تدبر در سوره فجر و بهره‌مندی از جوایز متبرک این پویش می‌توانند با ارسال عدد ۱۴ به سامانه ۳۰۰۰۱۴۴۲ عضو کانال ستاره‌های زمین شده و ضمن استفاده از محتوای پویش در جریان برنامه‌های آن قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha